اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

مقاومت در جنگ موجب تثبیت نظام اسلامی شد

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به اینکه موفقیت در اداره جنگ موجب تثبیت سایر موفقیت‌ها بعد از آن دوران شد، گفت: پایداری و مقاومت در جنگ موجبات دوام نظام اسلامی را فراهم کرد.

مقاومت در جنگ موجب تثبیت نظام اسلامی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در جمع دانشجویان جدیدالورود دانشگاه زنجان با اشاره به تقارن آغاز جنگ تحمیلی صدام بر ضد ایران با سرآغاز سال تحصیلی اظهار داشت: این جنگ هشت سال از عمر و فرصت‌های سازندگی نظام اسلامی را گرفت.
وی با بیان اینکه جنگ به خودی خود فرصت سوزی می‌کند، افزود: جنگ هشت ساله بهترین فرصت‌های نظام اسلامی را صرف پرهزینه‌ترین و سخت‌ترین رخداد کرد.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه هدف طراحان جنگ بر ضد ایران ساقط کردن انقلاب ایران بوده است، تصریح کرد: آنها به چیزی به غیر از این راضی نبودند.
وی 35 کشور را به طور مستقیم درگیر جنگ با ایران عنوان کرد و گفت: این نحوه اجتماع برای مقابله با یک کشور در هیچ جنگی سابقه نداشته است.
رئوفی‌نژاد با اشاره به فرمایشات امام راحل که جنگ را نعمت و رحمت عنوان فرموده بودند، گفت: ابهت و اطمینان امام راحل در حالی بود که بسیاری در مواجه با حجم توطئه‌ها سر در گم بودند.
وی مدیریت امام راحل را بر جنگ هشت ساله و پشت جبهه‌ ملتی که تازه انقلاب کرده بودند را بی‌نظیر اعلام و تاکید کرد: این مدیریت طوری بود که تحلیل‌گران بعد از سال‌ها نیز قادر به تحلیل قضایا نیستند.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه موفقیت‌های جنگ هشت ساله ایران در قالب باورهای مادی دنیا نمی‌گنجد، تصریح کرد: این مقاومت‌ها موجب امیدواری و بیداری مردم کشورهای اسلامی شده است.
وی مدیریت و درایت امام، مردم و اسلام را سه محور عنوان کرد، که موجب پایداری و در نهایت برنده شدن در جنگ تحمیلی عراق بر ضد ایران را فراهم کرد.
رئوفی‌نژاد جنگ هشت ساله را موجب دوام و پایداری و در نهایت حفظ نظام اسلامی برشمرد و گفت: توانایی ایران در اداره جنگ موجب اثبات توانایی‌های دیگر، پس از آن دوران فراهم آورد.
وی موقعیت کنونی ایران را مرهون دفاع مقدس دانست و گفت: همه موفقیت‌ها مرهون خون شهدا، امام شهدا و در نهایت اسلام است.
استاندار زنجان ورود به دانشگاه را آمال و آرزوهای جوانان و خانواده‌های آنها برشمرد و خطاب به دانشجویان گفت: در راستای ارتقای علمی درصدد ارتقای معنوی و معرفتی هم کوشا باشید.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول