اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور صورت گرفت؛

راه‌اندازی بخش بستری قلب و حاملگی در تبریز

خبرگزاری فارس: برای نخستین بار در کشور بخش بستری مراقبتی زنان باردار با بیماری قلبی در بیمارستان قلب و عروق شهید مدنی تبریز افتتاح شد.

راه‌اندازی بخش بستری قلب و حاملگی در تبریز
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد وحدتی مدیر بیمارستان مرکز آموزش و درمانی و تحقیقاتی قلب و عروق شهید مدنی تبریز در مراسم افتتاح این مرکز گفت: این بخش به منظور تحت نظر داشتن زنان باردار با بیماری قلبی و کمک به زایمان بدون عوارض و پیشگیری از مرگ و میر این بیماران که با نبود امکانات و تجهیزات ویژه نمی‌توانند در دیگر مراکز درمانی زایمان کنند راه‌اندازی شده است.
بخش قلب و حاملگی بیمارستان قلب شهید مدنی تبریز متشکل از تیم کادیولوژیست، متخصص زنان، متخصص بیهوشی، متخصص نوزادان و تیم ویژه نرسینگ هستند که به صورت هماهنگ در طول روند زایمان فعالیت دارند.
 مهرنوش طوفان فلوشیپ اکوکاردیوگرافی و موسس این بخش نیز گفت: در این بخش زنان باردار با زمینه بیمار قلبی مادرزادی، زنان باردار با پرفشاری خون، بیماران بارداری که دارای مشکلات بافت هم بند هم هستند، بیماران با مشکلات دریچه‌ای ورماتیسمال و بیماران قلبی که بنا به شرایط‌شان در طول بارداری نمی‌توانند تحت عمل جراحی قلب قرار بگیرند بستری می‌گردند تا با مراقبت‌های ویژه به سلامت وضع حمل کنند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول