اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور حضور پرقدرت در لیگ والیبال صورت گرفت؛

ادامه تمرینات گیتی‌پسند بدون حضور ملی پوشان

خبرگزاری فارس: تیم والیبال گیتی‌پسند اصفهان تمرینات خود را به منظور حضوری پرقدرت در لیگ برتر والیبال بدون حضور بازیکنان ملی پوش ادامه می‌دهد.

ادامه تمرینات گیتی‌پسند بدون حضور ملی پوشان
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم والیبال گیتی‌پسند که با جذب چند یار ملی پوش و همچنین جوان پا به عرصه رقابت‌های لیگ والیبال گذاشته است، هم اکنون در غیاب ملی پوشان خود و زیر نظر مصطفی کارخانه در سالن مخابرات به تمرین می‌پردازد.
سرپرست تیم والیبال گیتی‌پسند در این باره اظهار داشت: با توجه به برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ملی پوشان تیم، در اختیار تیم ملی قرار گرفته‌اند و به محض پایان مسابقات به تیم اضافه می‌شوند.
امین کریمیان افزود: نبود ملی پوشان در تمرینات احساس می‌شود اما به واسطه اهمیت بازی‌های ملی با این مشکل کنار آمده‌ایم و امیدواریم تیم ملی نیز با کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات به کار خود پایان دهد.
وی با بیان اینکه تیم گیتی‌پسند با بازیکنان جوان و همچنین ملی پوش، بسته شده است، افزود: در تیم گیتی پسند ملی پوشانی از تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان حضور دارند و این نشان می‌دهد در تیم گیتی پسند پشتوانه‌سازی از اهمیت زیادی برخوردار است.
به گزارش فارس، باشگاه گیتی‌پسند در این فصل برای نخستین بار در لیگ برتر والیبال حضور یافت.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول