اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد:

عدم وجود محدودیت در واردات و صادرات تعاونی‌های مرزنشینان

خبرگزاری فارس: وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به عدم وجود محدودیت در واردات و صادرات تعاونی‌های مرزنشینان در مناطق مرزی و دوردست گفت: هرچقدر تعاونی‌های مرزنشینان در امر صادرات و واردات فعالیت کنند از آنها حمایت می‌کنیم.

عدم وجود محدودیت در واردات و صادرات تعاونی‌های مرزنشینان
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، مهدی غضنفری در آیین افتتاح ساختمان اداری منطقه ازاد آرس در خداآفرین از پیشرفت و توسعه خداآفرین در زمان کوتاه چند سال اخیر ابراز خرسندی کرد.
وی با اعلام اینکه کارهای خوبی در مناطق دوردست کشور انجام شده است، گفت: خوشبختانه شهرستان خداآفرین نیز از اراده مردان غیور و نعمات جمهوری اسلامی ایران بهره‌مند بوده و شاهد بهبود وضعیت معیشت مردم هستیم.
غضنفری با اشاره به اینکه منطقه آزاد ارس می‌تواند فرصت‌های بسیار ارزشمندی را برای بهبود اقتصاد این منطقه فراهم آورد، افزود: هفته قبل گمرک و امروز ساختمان اداری منطقه آزاد ارس افتتاح می‌شوند که هر دو  نوید بخش آینده درخشان برای این نقطه از سرزمین زیبای ایران اسلامی است.
وزیر صنعت معدن و تجارت با اشاره به عدم وجود محدودیت در واردات و صادرات تعاونی های مرزنشینان در مناطق مرزی و دوردست گفت: هرچقدر تعاونی‌های مرزنشینان در امر صادرات و واردات فعالیت کنند از آنها حمایت می‌کنیم.
غضنفری با استناد به گزارش‌های سازمان منطقه آزاد ارس مبنی بر احداث کارخانجات برای اشتغالزایی در این منطقه گفت: طبق برنامه‌های تدوین شده توسط مسئولان سازمان منطقه آزاد ارس امیدواریم سال آینده در همین زمان شاهد فعالیت چند واحد تولیدی و صنعتی در منطقه خداآفرین باشیم.
وی زمینه‌های ایجاد فرصت‌های شغلی در منطقه آزاد ارس و مرکز خداآفرین آن را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: زمینه‌های خوبی برای بهره‌مندی از فضای طبیعی و استراتژیکی این منطقه فراهم است که تلاش مسئولان و همراهی اهالی را می‌طلبد.
غضنفری در پاسخ به درخواست مسئولان و نماینده مردم کلیبر، خداآفرین، هوراند و آبش احمد در مجلس شورای اسلامی مبنی بر وجود مشکل زیست محیط در احداث کارخانه سیمان در خداآفرین گفت: در اولین فرصت نسبت به حل مشکل موجود برای احداث کارخانه سیمان اقدام خواهیم کرد.
میرغضنفری از مدیران منطقه آزاد ارس خواست تا با ترتیب جلسه‌ای با وی نسبت به پیدا کردن راه حل برای اختصاص بودجه‌هایی از منابع صندوق توسعه ملی برای ایجاد کارخانجات در این منطقه تصمیم‌های لازم اتخاذ شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول