اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیجار؛

تله فیلم در برابر باد ساخته می‌شود

خبرگزاری فارس: تله فیلم 90 دقیقه‌ای در برابر باد به تهیه کنندگی مصطفی علمی‌فرد با هدف بیان نقش مردم کردستان در پیروزی انقلاب در شهرستان بیجار در حال ساخت است.

تله فیلم در برابر باد ساخته می‌شود
مصطفی علمی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: این تله فیلم با 30 درصد پیشرفت فیزیکی در روستای خسروآباد شهرستان بیجار در حال ساخت است و تا 10 روز آینده کار تصویربرداری آن به اتمام می‌رسد.
علمی‌فرد افزود: بخشی از این تله فیلم در شهر بیجار و بخشی دیگر در روستای خسروآباد تصویربرداری شده است.
وی موضوع این تله فیلم را بیان رویدادهای مردم انقلابی کردستان در سال 57، نقش مردم در مبارزات سیاسی آن دوران، روابط مردم در اوایل انقلاب با همدیگر و شور انقلابی جوانان کردستان و از همه مهم‌تر تحقق فرمایشات معمار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر پیوستن ارتش به مردم در استان کردستان عنوان کرد.
به گفته تهیه کننده تله فیلم در برابر باد، این فیلم به سفارش سیمای امور استان‌های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته شده و قرار است در دهه مبارک فجر امسال از شبکه استانی مرکز کردستان پخش شود.
علمی‌فرد اضافه کرد: این تله فیلم با تهیه کنندگی، مصطفی علمی‌فرد، کارگردانی حسین تبریزی، مدیر تصویربرداری، فرخ مجیدی، مدیر صدابرداری وحید سلطانی، طراح صحنه و لباس، نیلوفر شهیدی، طراح گریم نیلوفر محتشم، تدوین مهدی مهرنیا، صداگذاری مهدی اکبریان‌پور، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز مهسا نادرجو، مدیر تولید و دستیار اول کارگردان، محمد عفوایی و بازیگران اصلی این فیلم بهزاد رحیم خانی، شیرزاد کیایی، رضا اکبری، بهرنگ علوی و نیلوفر شهیدی در حال ساخت است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول