اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان خبر داد:

حضور تیم قم با نام جدید در لیگ برتر بسکتبال

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان از تفاهم‌های اولیه با اسپانسر جدید تیم بسکتبال قم برای حضور در لیگ برتر بسکتبال خبر داد و گفت: امسال تیم بسکتبال قم با نامی ‌جدید در لیگ برتر شرکت خواهد کرد.

حضور تیم قم با نام جدید در لیگ برتر بسکتبال
عباس جهان‌بینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم درخصوص وضعیت تیم بسکتبال راه و ترابری قم اظهار کرد: پس از اینکه دولت در حمایت از ورزش حرفه‌ای محدودیت پیدا کرد، به تبع آن اداره کل راه و ترابری نمی‌تواند حمایت‌های لازم را از تیم بسکتبال قم داشته باشد.
وی با بیان اینکه هرچند مدیرکل راه استان علاقه‌مند ورزش است اما تعهدی برای کمک به این تیم در سال جاری نداده است، خاطرنشان کرد: به همین خاطر به دنبال جذب اسپانسر برای تیم بودیم که با عنایت معاونت برنامه‌ریزی استانداری با مسئولان یکی از شرکت‌های سرمایه‌گذار در بخش حمل و نقل تفاهمنامه‌ای امضا کرده و منتظر اظهارنظر نهایی هستیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه تمام تلاش ما این است امسال تیمی جوان و با هزینه‌های کمتری نسبت به سال گذشته آماده مسابقات کنیم، عنوان کرد: فکر می‌کنم در چند روز آینده که اظهارنظر شرکت مورد نظر ارائه شود تیم بسکتبال به آن شرکت که کاملا بخش خصوصی است واگذار می‌شود.
جهان‌بینی با تاکید بر روشن شدن وضعیت تیم بسکتبال قم در لیگ برتر خاطرنشان کرد: امیدواریم با رفع مشکل اسپانسر، تمرینات تیم به زودی آغاز شود و شاهد حضور موفق این تیم به عنوان نماینده قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور باشیم.
وی با بیان اینکه برای هدایت تیم از عباس آقاکوچکی مربی سال گذشته تیم راه و ترابری دعوت کردیم، ابراز کرد: این مربی در قم حضور پیدا کرد و صحبت‌هایی نیز در خصوص هدایت تیم با وی انجام شده است که امیدواریم با مشخص شدن وضعیت تیم، مربی تیم نیز هر چه زودتر کار خود را آغاز کند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در ارتباط با مطالبات بازیکنان تیم بسکتبال راه‌ و ترابری گفت: با توجه به اینکه این مطالبات برای سال گذشته است بنابراین شرکت جدید مسئولیتی در رابطه با آن ندارد که به همین سبب در صدد هستیم بتوانیم از منابعی که در اختیارمان قرار می‌گیرد بخشی از این مطالبات را پرداخت کنیم.
وی همچنین در خصوص مدیریت آینده تیم بسکتبال قم اظهار کرد: طبیعتا با تغییر اسپانسر، تشکیلات مدیریتی این تیم هم دچار تغییر و تحول شده است و انتخاب مدیر تیم با شرکت اسپانسر است.
جهان‌بینی با بیان اینکه تیم بسکتبال راه و ترابری قم امسال با نام اسپانسر جدید در لیگ برتر بسکتبال کشور شرکت می‌کند، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با استفاده از بازیکنان جوان مسابقات امسال را با موفقیت پشت سربگذاریم.
شایان ذکر است تیم بسکتبال قم که سال گذشته با حمایت اداره کل راه و ترابری و با همین نام در مسابقات لیگ‌برتر مسابقات کشور حضور پیدا کرد به مقام ششمی‌رقابت‌ها دست پیدا کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول