اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

من تابع فدراسیون و تیم ملی هستم

دایی: ضربات ایستگاهی داماش غافلگیرمان کرد

خبرگزاری فارس: سرمربی راه‌آهن شهر ری گفت: روی دو ضربه ایستگاهی گل خوردیم و با توجه به تذکراتی که به بازیکنانمان داده بودم، ضربات ایستگاهی غافلگیرمان کرد.

دایی: ضربات ایستگاهی داماش غافلگیرمان کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی دایی عصر امروز پس از شکست سه بر یک مقابل داماش گیلان در ورزشگاه شهید عضدی این شهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تماشاگران شاهد یک دیدار کیفی نبودند، اظهار داشت: داماش توانست با استفاده از ضربه‌های ایستگاهی گل بزند و به پیروزی برسد.
وی با اشاره به اینکه دو گل از گل‌های خورده راه‌آهن به یک شیوه و از روی ضربات ایستگاهی بود، افزود: روی این قضیه به بازیکنان تاکید کرده و تذکر داده بودیم اما سه گلی که خوردیم روی خلاقیت میلاد زنیدپور بازیکن داماش بود.
سرمربی راه‌آهن شهر ری گفت: از بازیکنانم در این دیدار راضی نیستم و در بازی قبلی هم از روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم که باید تمرینات بیشتری انجام دهیم.
دایی در باره داوری این مسابقه ابراز داشت: من نظری نمی‌دهم اما به نظر گل نخست داماش که از روی کرنر زد اوت شده بود و داور در این صحنه تصمیم درستی نگرفت.
وی درباره تعطیلی 12 روزه لیگ برتر برای تیم ملی نیز بیان داشت: تعصیلات به تیم‌ها ضربه می‌زند ولی من تابع فدراسیون و تیم ملی هستم.
سرمربی تیم راه آهن شهر ری در پاسخ به سؤالاتی در زمینه پرسپولیس، اذعان داشت: در باره پرسپولیس حرفی نمی‌زنم و تمام فکرم معطوف راه‌آهن است.
به گزارش فارس، دیدار تیم‌های داماش گیلان و راه‌آهن شهر ری از ساعت 17:30 عصر امروز در ورزشگاه عضدی رشت و با حضور پنج‌هزار تماشاگر آغاز شد و با برتری سه بر یک به نفع داماش گیلان به پایان رسید.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول