اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی جم خبر داد:

راه‌اندازی 6 رشته در دانشگاه آزاد اسلامی جم

خبرگزاری فارس: مسئول راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی جم از راه‌اندازی 6 رشته در دانشگاه آزاد اسلامی جم خبر داد.

راه‌اندازی 6 رشته در دانشگاه آزاد اسلامی جم
محمد کارگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار داشت: شهرستان جم دارای پیشینه درخشانی در آسمان علم و ادب ایران‌زمین است و همواره اندیشمندان و ادبای ارزنده‌ای در این شهرستان داشته‌ایم.
وی افزود: گسترش و توسعه مراکز آموزش عالی از مهم‌ترین عوامل در توسعه هر شهرستان و استان است و باید برای توسعه دانشگاه در این شهرستان اهتمام ورزیم.
مسئول راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان جم خاطرنشان کرد: با تلاش مسئولان شهرستان جم و با همراهی و همکاری نماینده مجلس شورای اسلامی شاهد راه‌اندازی این دانشگاه در کمترین زمان ممکن هستیم و همه وظیفه داریم نسبت به افزایش امکانات و تجهیزات دانشگاه در جم تلاش و فعالیت کنیم.
کارگر از تصویب راه‌اندازی 6 رشته در دانشگاه آزاد اسلامی جم خبر داد و تصریح کرد: با موافقت مقام عالی دانشگاه آزاد اسلامی کشور و طبق اعلام مرکز آزمون آن دانشگاه از ترم تحصیلی مهر سال تحصیلی جاری، 6 رشته تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان جم راه‌اندازی شده است.
وی اضافه کرد: در مقطع کاردانی پیوسته دو رشته صنایع شیمیایی و همچنین رشته الکتروتکنیک راه‌اندازی شده که علاقمندان این رشته از دوشنبه هفته جاری(امروز) می‌توانند ثبت‌نام کنند.
مسئول راه‌اندازی دانشگاه آزاد جم بیان داشت: در مقطع کاردانی ناپیوسته نیز در رشته‌های حسابداری، کامپیوتر و تکنولوژی فناوری اطلاعات دانشجو پذیرفته شده است.
کارگر در ارتباط با مقطع کارشناسی نیز گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی جم در رشته مهندسی مکانیک در مقطع کارشناسی پیوسته اقدام به پذیرش دانشجو کرده‌ایم که کار ثبت‌نام در این رشته نیز از چهارم مهرماه آغاز می‌شود.
وی اذعان داشت: پذیرفته‌شدگان و علاقمندان می‌توانند با در دست داشتن مدارک لازم از تاریخ دوشنبه ۴ مهر سال جاری تا چهارشنبه ۲۰ مهر امسال برای ثبت‌نام و انتخاب واحد به محل دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان جم واقع در کانون شهید مطهری جم مراجعه کنند.
کارگر با بیان اینکه این دانشگاه در رشته مهندسی مکانیک در مقطع کارشناسی نیز بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد افزود: شرایط برای ادامه تحصیل جوانان شهرستان جم در این دانشگاه فراهم است و امیدوار هستیم بتوانیم دین خود را به مردم جم ادا کنیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول