اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اصفهان:

زبان فارسی باید زبان علمی دنیا شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: طی 50 سال آینده باید زبان فارسی زبان علمی دنیا شود و زبان فارسی باید در تمام دنیا توسعه داده شود.

زبان فارسی باید زبان علمی دنیا شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد مهدی اسماعیلی ظهر امروز در مراسم نواخته شدن زنگ مهر با اشاره به فداکار‌های شهدای انقلاب اسلامی ایران در طول جنگ تحمیلی اظهار داشت: امروزه فداکاری‌های ایرانیان در طول هشت سال دفاع مقدس به تمام دنیا ثابت شده است و دانش‌آموزان باید فرهنگ جهاد، شهادت و معنویت را در جامعه حفظ کنند.
وی با بیان اینکه دانش‌آموزان این سرزمین همواره در راستای دفاع از ایران تلاش می‌کنند، اضافه کرد: فرهنگ غنی شهادت در طول سال‌های گذشته در کشور و میان جوانان حفظ شده است و دانش‌آموزان باید با دفاع از ارزش‌های اسلامی و ایرانی در مسیر انقلاب حرکت کنند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان به میراث بزرگ و گرانبهای ملت ایران اشاره کرد و بیان داشت: شهادت و جهاد به عنوان میراث بزرگ و گرانبهای ایرانیان محسوب می‌شود و دانش‌آموزان در رسیدن به اهداف خود باید فرهنگ جهاد و شهادت همواره و در تمام زمان‌ها پیش روی خود قرار بدهند.
وی با اشاره به وظیفه دانش‌آموزان در سطح جامعه تصریح کرد: دانش‌آموزان باید در راستای ساختن ایران اسلامی و توسعه علم و دانش در کشور تلاش کنند و با این هدف آینده ایران را رقم بزنند.
گزارش فارس حاکی از آن است که، اسماعیلی به توصیه رهبر معظم انقلاب در راستای توسعه زبان فارسی در دنیا اشاره کرد و افزود: طی 50 سال آینده باید زبان فارسی زبان علمی دنیا شود و زبان فارسی باید در تمام دنیا توسعه داده شود.
وی با اشاره به پیشرفت‌ها و موفقیت‌های علمی ایران تاکید کرد: در حال حاضر مفتخریم که امروز بنا بر آمار رسمی محافل جهانی رشد علمی کشورمان نسبت به رشد متوسط آن در جهان 11 برابر شده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با بیان اینکه مدارس سنگر ارتقای علمی کشور هستند، گفت: دانش‌آموزان این سرزمین باید در راستای حفظ این سنگر تلاش کنند و در این مسیر به ارزش‌های اسلامی و قرآنی توجه کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول