اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش دشتستان:

والدین توقعات بی‌جا در فرزندان خود ایجاد نکنند

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش دشتستان گفت: والدین توقعات بی‌جا در فرزندان خود ایجاد نکنند.

والدین توقعات بی‌جا در فرزندان خود ایجاد نکنند
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عباسعلی اسدی بعد از ظهر امروز در بازدید مسئولان از مدارس شهرستان دشتستان اظهار داشت: تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس بسیار مبارک است و باید دانش‌آموزان را با دستاوردهای دفاع مقدس آشنا کنیم.
وی با تاکید بر ضرورت و اهمیت تعلیم و تربیت در آغاز سال تحصیلی و ارج گذاشتن به اولیاء تعلیم و تربیت افزود: از دانش‌آموزان می‌خواهیم با الگو گرفتن از شهیدان و با تکریم راه و یاد آنان در سنگر علم و دانش تلاش کنند.
اسدی با اشاره به ضرورت تربیت جسمی و روحی و خاصه تربیت اخلاقی دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: با مراجعه به آثار شهدا بویژه شهدای هشت سال دفاع مقدس می‌توانید افقی روشن و تضمین شده را پیش خود باز کنید و در همه امور به ویژه علم و دانش پیشتاز باشید. 
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با اشاره به برنامه‌های گوناگون صورت گرفته در راستای بازگشایی مدارس در مهرماه گفت: در زمان ثبت‌نام مدارس نظارت دقیق بر این امر صورت گرفته و در راستای ایجاد آرامش در خانواده‌ها، مقرر شده به غیر از وجه کتاب ابتدایی و مبلغ بیمه هیچ مبلغی دریافت نشود.
 وی لزوم همکاری اولیاء با مدارس را یادآور شد و اذعان داشت: باید دانش‌آموزان را با الگوهای مناسب رفتاری آشنا ساخت و در این راستا بزرگان دین و بزرگان جامعه می‌توانند الگوهای مناسب باشند.
اسدی اضافه کرد: بچه‌های خود را با دیگران مقایسه نکنید و تفاوت‌های فردی و رفتاری آنها را در نظر بگیرید و توقعات بیجا در آنها ایجاد نکنید.
رئیس آموزش و پرورش دشتستان تصریح کرد: پروژه مهر که به تمامی عملیات آماده‌سازی بازگشایی مدارس بوده است به خوبی انجام شده و در حال حاضر مدارس شهرستان دشتستان آمادگی کامل برای میزبانی آینده‌سازان کشور را دارند.
وی به موفقیت‌های آموزش و پرورش در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و این موفقیت‌ها را ناشی از همکاری متقابل اولیاء و مدارس دانست‌.
اسدی خاطرنشان کرد: ان‌شاالله نوید یک تحول اساسی در آموزش و پرورش این شهرستان را در سال تحصیلی جدید به عزیزان عرصه تعلیم و تربیت خواهیم داد و در این راستا به حمایت همه دلسوزان دشتستان نیاز داریم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول