اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیرت بحران گلستان خبر داد:

برگزاری نخستین همایش بین‌المللی آتش‌سوزی در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیر کل مدیریت بحران گلستان از برگزاری نخستین همایش بین‌المللی آتش‌سوزی در عرصه‌های منابع طبیعی کشور در گلستان خبر داد.

برگزاری نخستین همایش بین‌المللی آتش‌سوزی در گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رسول حسام ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: نخستین همایش بین‌المللی آتش‌سوزی در عرصه‌های منابع طبیعی کشور از چهارم لغایت ششم آبان در هشت محور برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: این محورها در زمینه تغییرات اقلیم و آتش‌سوزی، مدیریت و مبارزه با آتش‌سوزی، تاثیر آتش‌سوزی بر محیط زیست، احیای عرصه‌های بعد از آتش‌سوزی، رفتارشناسی و اکولوژی آتش‌سوزی، کاربرد فناوری نوین در آتش‌سوزی، مسایل اقتصادی و اجتماعی این عرصه و ساختار مدیریت بحران آتش‌سوزی در دانشگاه پردیس گرگان برگزار می‌شود.
مدیر کل مدیریت بحران گلستان اعلام فراخوان مقاله و دعوت از اساتید مجرب داخلی و خارجی را از جمله اقداماتی برشمرد که برای برگزاری این مراسم صورت پذیرفته است.
حسام همچنین با بیان اینکه این مراسم با رویکردی متفاوت‌تر از سایر برنامه‌های برگزار شده در این خصوص در استان برگزار می‌شود، اذعان داشت: امیدواریم با اقداماتی که در این راستا صورت پذیرفته خروجی این برنامه‌ها تا پایان سال خود را در اقدامات اجرایی مسئولان نمایان سازد و در عرصه علمی نیز به یافته‌های در خوری در این حوزه دست یابیم.
مدیر کل مدیریت بحران گلستان با اشاره به اینکه مرکز بنیاد نخبگان استان دبیرخانه این همایش را برعهده دارد، افزود: این همایش از چهار کمیته علمی، اجرایی، روابط بین‌الملل و کمیته برپایی نمایشگاه‌های جانبی تشکیل شده است.
حسام همچنین خاطرنشان کرد: کمیته راهبردی همایش نیز به ریاست دبیر همایش و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان و عضویت پنج استان دارای جنگل از جمله سمنان، مازندران، قزوین، گیلان و خراسان‌شمالی تشکیل شده است.
‌انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول