اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز؛

دومین نمایشگاه دانشگاه‌های ایران در استانبول برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دومین نمایشگاه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی جمهوری اسلامی ایران عصر امروز در شهر استانبول ترکیه برگزار می‌شود.

دومین نمایشگاه دانشگاه‌های ایران در استانبول برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد باری، مدیرکل دومین نمایشگاه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی جمهوری اسلامی ایران در ترکیه ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم‌اکنون موسسات آموزش عالی معتبری برای حضور در این نمایشگاه غرفه‌های خود را تحویل گرفته‌اند.
باری افزود: در همین راستا در این نمایشگاه بزرگ و بین‌المللی نمایندگانی از دانشگاه‌هایی نظیر دانشگاه نیروی انتظامی آزاد بوعلی سینا شهید بهشتی و سایر دانشگاه‌های معتبر کشور شرکت کرده اند.
وی درباره اهداف برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: فراهم کردن زمینه همکاری‌های علمی و پژوهشی جمهوری اسلامی ایران و ترکیه و عقد تفاهم‌نامه‌های همکاری علمی، آموزشی و فناوری فی مابین از اهداف عمده این نمایشگاه است.
وی تصریح کرد: همچنین انجام مراودات علمی و معرفی توانمندی‌های علمی، آموزشی و تحقیقاتی کشورمان و جذب دانشجویان غیرایرانی برای تحصیل در مراکز آموزش عالی جمهوری اسلامی ایران از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
مدیرکل دومین نمایشگاه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی جمهوری اسلامی ایران در ترکیه ادامه داد: این نمایشگاه عصر امروز در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استانبول با حضور تنی چند از مسئولان ایرانی و ترکی به مدت چهار روز برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول