اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آغاز مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در تبریز

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی نخستین دوره مسابقات سرکل کبدی قهرمانی آسیا گفت: در تبریز مسابقات سرکل کبدی قهرمانی آسیا به بهترین شکل ممکن در تبریز برگزار می‌شود.

آغاز مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در تبریز
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی آذربایجان‌شرقی، ابراهیم فیروزی از آمادگی 100 در صد شهرستان تبریز برای برگزاری مسابقات خبر داد و گفت: با ورود تمام تیم‌ها و داوران و عوامل اجرایی و استقرار آنها در هتل‌های مورد نظر همه چیز حکایت از برگزاری یک دوره مسابقه خوب و استادارد بین‌المللی در تبریز دارد.
وی افزود: رئیس فدراسیون جهانی کبدی، دبیر کل کنفدراسیون کبدی آسیا، ریاست فدراسیون کبدی کشورمان و نایب رئیس آسیا و تعدادی از مقامات ورزشی کشورهای شرکت کننده از جمله مهمانان ویژه ما هستند که تلاش می‌کنیم میزبان خوبی برای آنها باشیم.
فیروزی افزود: در مجموع بیش از 240 مهمان و ورزشکار و داور و عوامل اجرایی خارجی و داخلی در تبریز حضور دارند که 108 ورزشکار، 68 نفر عوامل اجرایی- 62 مهمان ویژه از جمله این افراد هستند که مسئولان و همه عوامل اجرایی و مدیریتی در آذربایجان شرقی بسیج شده‌اند تا میزبان موفقی برای نخستین دوره مسابقات سرکل کبدی قهرمانی آسیا باشیم.
وی افزود: برای خبرنگاران و رسانه‌های داخلی و خارجی نیز همه نوع امکانات ارسال خبر و گزارش فراهم شده تا هیچ مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.
فیروزی از دیدار و ملاقات رئیس فدراسیون جهانی کبدی و دبیرکل آسیا با مسئولان بلند پایه استان خبر داد و گفت: حضور رئیس فدراسیون جهانی آقای گلوت بیانگر اهمیت بسیار بالای این مسابقات است.
هشت تیم هندوستان، ایران، سریلانکا، افغانستان، در گروه الف و تیم‌های پاکستان، ترکمنستان، نپال و اندونزی در گروه «ب» با هم به رقابت خواهند پرداخت.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول