اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل خانه صنعت مازندران خبر داد:

آغاز ساخت شهرک فولاد مازندران در آینده‌ای نزدیک

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی خانه صنعت مازندران از موافقت با واگذاری زمین 26 هکتاری برای ایجاد و ساخت شهرک فولاد مازندران در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

آغاز ساخت شهرک فولاد مازندران در آینده‌ای نزدیک
غلامرضا فقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: بعد از حدود سه سال پیگیری مستمر موفق شدیم موافقت شورای‌عالی جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور را برای زمین حدود 26 هکتاری در شهرستان سوادکوه برای احداث شهرک فولاد اخذ کنیم.
وی ابراز امیدواری کرد با همت مسئولان استانی تملک زمین هرچه زودتر انجام و بعد از اخذ استعلام‌ها، کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز‌ شود.
مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی خانه صنعت مازندران درباره این پروژه گفت: طرح توجیهی آن قبلاً تدوین شده و حتی پیرامون خرید ماشین‌آلات و اعتبارات ارزی و ریالی آن اقدامات اولیه انجام شده است.
وی تصریح کرد: تجربه ساخت کارخانجات فولاد در داخل و خارج کشور در خانه صنعت و معدن استان وجود دارد و بلافاصله بعد از جواب مثبت استعلام‌ها، عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی خانه صنعت مازندران خاطرنشان کرد: تمام صاحبان واحدهای صنعتی و معدنی استان از طریق شرکت خدمات مهندسی خانه صنعت و معدن مازندران می‌توانند در این طرح صنعتی مشارکت داشته و سهیم شوند.
فقانی بیان داشت: ایجاد این واحد، زمینه فعال شدن 43 معدن ذغال‌سنگ استان را موجب شده و با به ثمررسیدن آن علاوه بر کمک به خود کفایی داخلی، کاهش واردات، رونق صنایع اقماری اشتغالزایی بالایی را در استان شاهد خواهیم بود.
این مسئول اذعان داشت: زمین شهرک در منطقه سوادکوه واقع شده و دارای امتیازات ویژه‌ای برای پیاده‌سازی طرح فولاد است.
مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی خانه صنعت مازندران در پایان از تلاش‌های طاهایی استاندار مازندران، اکبری نماینده مردم قائمشهر، جویبار و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی، فرزانه معاون برنامه‌ریزی استانداری و همچنین ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت و مدیرکل منابع طبیعی استان به علت حمایت‌ها و همراهی ویژه قدردانی کرد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول