اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور؛

دانش‌آموزان پاکدشتی سال تحصیلی خود را آغاز کردند

خبرگزاری فارس: همزمان با سراسر کشور دانش‌آموزان پاکدشتی نیز سال تحصیلی خود را آغاز کردند.

دانش‌آموزان پاکدشتی سال تحصیلی خود را آغاز کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با طنین‌انداز شدن زنگ امید بخش نخستین روز مهر در سراسر کشور دانش‌آموزان شهرستان پاکدشت نیز سال تحصیلی را آغاز کردند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت پیش از ظهر امروز در مراسم جشن بازگشایی مدارس در مدرسه نرجس بخش شریف‌آباد ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به مجموعه آموزش و پرورش شهرستان اعم از فرهنگیان و دانش آموزان و گرامیداشت سی و یکمین هفته دفاع مقدس گفت: در اوایل مهر ماه، برگی از دفتر زیباترین خاطره‌های زندگی انسان ورق می‌خورد و پردۀ دیگری از خاطرات به یاد ماندنی و زیبای آن در ذهن ایران می‌ماند.
محمدرضا جوادی با اشاره به تقارن ویژه‌ی هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس یادآور شد: امیدواریم برنامه‌های ویژه‌ این هفته که با همکاری بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان انجام می‌شود، با رنگ و بوی خاص خود به آموزش و پرورش برکت بخشد.
وی با بیان اینکه ورود 110 نیروی تازه نفس به آموزش و پرورش پاکدشت را از شاخصه‌ی بارز سال تحصیلی جدید برشمرد و عنوان کرد: با حمایت ویژه مسئولان، فرهنگیان و والدین، امیدواریم بهار تعلیم و تربیت را به خوبی آغاز کنیم. 
جوادی در ارتباط با مجتمع‌های آموزشی و پرورشی روستایی بیان داشت: امسال با ایجاد 27 مجتمع آموزشی و پرورشی روستایی در روستاهای شهرستان و هشت مجتمع آموزشی شهری شاهد تحولی بی‌نظیر در آموزش و پرورش است.
نماینده مردم پاکدشت در مجلس شواری اسلامی نیز طی سخنانی در این مراسم ضمن تجلیل از عملکرد مثبت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در سال تحصیلی گذشته، افتخار آفرینی فرهنگیان و دانش‌آموزان پاکدشتی را از افتخارات این شهرستان دانست و تاکید کرد: همه باید با هم همراه و هم گام از همه ظرفیت‌ها استفاده بکنیم.»
فرهاد بشیری با اشاره به نام‌گذاری دهۀ چهارم انقلاب اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب به نام دهه پیشرفت و عدالت، این نام‌گذاری‌ها را هوشمندانه، مبتکرانه و کارشناسانه خواند و اظهار داشت: همه باید در راستای عمران و آبادانی و درمان و سازندگی تلاش کنیم.
وی اظهار امیدواری کرد دانش‌آموزان ما در آینده‌ای نزدیک بتوانند قله‌های رفیع آموزش و پرورش را فتح کنند.
مراسم جشن بازگشایی مدارس با حضور مسئولان شهرستان پاکدشت به‌ طور نمادین در آموزشگاه سلمان فارسی در شهر فرون‌آباد و مدرسه نرجس در بخش شریف‌آباد برگزار شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول