اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی خبر داد:

تصویب اجرای شبکه پایاب سدهای عمارت و کلاسر

خبرگزاری فارس: فرماندار گرمی گفت: در سفر چهارم هیئت دولت به استان اردبیل اجرای شبکه پایاب سدهای درحال اجرای عمارت و کلاسر این شهرستان در جلسه استانی هیئت دولت به تصویب رسید.

تصویب اجرای شبکه پایاب سدهای عمارت و کلاسر
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزیز صحرایی پیش از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های احداث این دو سد در گرمی اظهار داشت: احداث و ایجاد سدهای عمارت و کلاسر در شهرستان گرمی به تقویت زیرساخت‌های کشاورزی شهرستان گرمی می‌انجامد
وی با بیان اینکه با احداث این دو سد امیدواری به افزایش تولیدات و رفع کسری آب را افزون می‌کند، ابراز داشت: مردم شهرستان گرمی مطالبه اصلی خود از دولت را احداث دو سد عمارت و کلاسر اعلام می‌کند که انتظار داریم با اختصاص اعتبار مناسب زمینه برای احداث به موقع این سدها راهم شود.
این مسئول ضمن تاکید بر تسریع احداث آن، اجرای شبکه پایاب این سد و سدهای درحال احداث دیگر را خواستار شده است.
فرماندار گرمی با اشاره به اینکه تمام ظرفیت ذخیره آب سد عمارت بعنوان بزرگترین سد مخزنی استان، به شهرستان گرمی اختصاص یافته است، خاطرنشان کرد: پایاب این سد عظیم 38هزار هکتار است که احداث شبکه آبیاری و پایاب آن همزمان با ساختمان سد، زارعان و کشاورزان منطقه را نسبت به احیا و رونق صنعت کشاورزی امیدوار می‌کند.
صحرایی در ادامه بیان داشت: احداث سدهای عمارت و کلاسر در شهرستان گرمی از مصوبات سفر سه گانه هیئت دولت به استان اردبیل است که در سفر چهارم نیز با تصویب آن زمینه پیگیری سریع عملیات آنها فراهم شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار گرمی همچنین از مسئولان استانی نیز خواست با حمایت‌های خود از ساخت این دو سد برای تحقق آرزوی دیرین این شهرستان در رسیدن به کشاورزی پایدار و توسعه اقتصادی منطقه گام بردارند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول