اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

شوراها باید در راستای انتظارات مردم حرکت کنند

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان گفت: اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا نمایندگان واقعی مردم هستند و به همین دلیل باید در راستای برآورده کردن انتظارات معقول و قانونی جامعه حرکت کنند.

شوراها باید در راستای انتظارات مردم حرکت کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، علیرضا شهبازی در دیدار با رئیس کمیسیون نظارت شورای عالی استان‌های اظهار داشت: در یکسال اخیر تبیین جایگاه واقعی و حساس شورا هم برای مردم و هم مدیران اجرایی استان در دستور کار استانداری کردستان قرار گرفته است و در این راه به موفقیت‌های خوبی دست یافته‌ایم.
وی مهم‌ترین وظیفه شوراهای اسلامی و در رأس آنها شورای عالی استان را اجرایی کردن شعار خدمت به مردم عنوان کرد و ابراز داشت: هم اکنون و با وجود تاکیدات بسیار مقامات عالی نظام برخی از مدیران کشور به کار شورایی اعتقاد چندانی ندارند که این مسئله در روند تعامل مثبت شورا و بدنه اجرایی کشور اختلال ایجاد می‌کند.
شهبازی گفت: در استان کردستان بین مردم و مسئولین ارتباط عاطفی توام با احترام و اعتماد حاکم است و به همین دلیل شوراهای استان توانسته‌اند در راستای تحقق اهداف ذاتی خود به نتایج قابل قبولی دست یابند.
استاندار کردستان دقت در انتخاب اعضای شورا توسط مردم و همچنین نظارت مستمر شورای عالی استان بر شوراهای شهر و روستا را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: تنها با انتخاب صحیح و نظارت دقیق و هوشمندانه است که می‌توان راه را بر حضور برخی افراد که شأن و جایگاه شورا را رعایت نمی‌کنند، بست.
شهبازی ادامه داد: همان‌گونه که بارها بر همکاری و تعامل سازنده مدیران استان با اعضای شوراهای اسلامی تاکید داشته‌ایم از شوراها نیز انتظار داریم برخورد درست و توام با احترام با مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.
گفتنی است؛ در این دیدار مجید زارعی عضو و رئیس کمسیون نظارت شورای عالی استان‌های کشور در گزارشی وضعیت شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای استان کردستان را مطلوب و قابل قبول ارزیابی کرد و اذعان داشت: شورای اسلامی استان با تشکیل جلسات منظم کاری، مصوبات خوب و بایگانی مکاتباتی منظم در سایه تعامل سازنده با استاندار، فرمانداران و مدیران استان توانسته است عملکرد بسیار مثبتی از خود ارائه دهد.
انتهای پیام/ن20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول