اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

کسب رتبه‌های برتر کنکور افتخار مسئولان کردستان است

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان تلاش و همت دانش‌آموزان، مسئولان آموزش و پرورش و معلمان استان را ستودنی خواند و گفت: نتیجه این تلاش‌ها کسب رتبه‌های برتر کنکور توسط دانش‌آموزان است و این افتخاری برای مسئولان استان محسوب می‌شود.

کسب رتبه‌های برتر کنکور افتخار مسئولان کردستان است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی پیش از ظهر امروز در مراسم نمادین افتتاح مجتمع‌های آموزشی و پرورشی کردستان و زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس استان در دبیرستان بحرالعلوم سنندج، کسب رتبه‌های برتر دانش‌آموزان در کنکور سراسری با وجود محدودیت‌ها را افتخار دانست و اظهار داشت: دانش‌آموزان و معلمان باید با تکیه بر معرفت، آگاهی و دانش‌اندوزی در راستای شکوفائی، نو آوری و توسعه همه جانبه ایران اسلامی و استان گام بردارند.
استاندار کردستان خاطرنشان کرد: سربلندی و عزت روزافزون ایران اسلامی و توفیقات همیشگی مسئولان با ارتقای سطح دانش علمی میسر است و این با پیمودن مسیرهای ترقی در آموزش و پرورش امکان‌پذیر خواهد بود.
شهبازی اظهار امیدواری کرد: در دهه پیشرفت و عدالت و در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام سال جهاد اقتصادی مزین شده، باید با کمک معلمان و دانش‌آموزان و با عزمی راسخ برای دستیابی به چشم‌اندازها و تحقق اهداف آن گام‌های موثری برداشته تا شاهد شکوفایی استعدادهای درخشان دانش‌آموزان عزیز باشیم.
به گفته وی، تحول در مناطق حاشیه‌نشین شهرهای استان و سنندج از برنامه‌ها و اولویت‌های استان است که افتتاح پروژه آموزشی و پرورشی شهید مفتح در شهرک بعثت سنندج نیز در این راستا انجام شده است.
استاندار کردستان اذعان داشت: به یقین توسعه فضاهای آموزشی بستری برای ارتقای توسعه سایر بخش‌ها است و اهتمام در این زمینه باید در اولویت برنامه‌های آموزش و پرورش قرار گیرد.
گفتنی است؛ در این مراسم پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت بازگشایی مدارس قرائت شد.
همچنین در این برنامه اعلام شد که نماینده ولی فقیه در استان کردستان 300 جلد کتاب داستان راستان به دانش‌آموزان دبیرستان بحرالعلوم سنندج اهدا شد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول