اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل راه‌آهن آذربایجان‌شرقی:

روس‌ها مسیر تبریز ـ دانشگاه تربیت‌معلم آذربایجان را برقی می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل راه‌آهن آذربایجان‌شرقی گفت: هم اکنون پروژه برقی کردن مسیر تبریز ـ دانشگاه تربیت معلم توسط راه‌آهن روسیه در حال انجام است.

روس‌ها مسیر تبریز ـ دانشگاه تربیت‌معلم آذربایجان را برقی می‌کنند
میرحسن موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص دیگر فعالیت‌های انجام شده در خطوط و ابنیه اظهار داشت: امسال برای نگهداری، تعمیر و سازه های فنی در یک هزار و 782 کیلومتر خط آهن آذربایجان 40 میلیارد و 700 میلیون ریال هزینه شده است تا امنیت سفرهای ریلی در بالاترین استاندارها تامین شود.
وی از افتتاح روگذر پتروشیمی در مسیر جاد کجاباد تبریز با اعتبار 16 میلیارد ریالی در هفته دولت خبر داد و اظهار داشت: بازسازی خطوط و سوزن های ایستگاه صوفیان به طول 11 هزار و 200 متر با اعتبار 72 میلیارد و 800 میلیون ریال انجام شده است.
مدیر عامل راه آهن آذربایجان همچنین افزود: بهسازی ایستگاه راه آهن زال-جلفا به طول 34 کیلومتر با اعتبار 2 میلیارد و 800 میلیون ریال در دستور کار قرار دارد که پنج کیلومتر آن بازسازی شده و بقیه نیز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.
موسوی با تاکید بر اینکه امسال 22 میلیارد و 343 میلیون ریال برای نگهداری و انجام پروژه‌های سرمایه‌ای راه آهن در بخش ساختمان و تاسیسات هزینه شده گفت: از میزان، 8 میلیارد و 714 هزار میلیون ریال در 18 پروژه سرمایه‌ای هزینه شده است.
وی توسعه ایستگاه راه آهن تبریز را از مهم‌ترین این پروژه‌ها بر شمرد و اظهار داشت: مراحل مناقصه، شناسایی پیمانکار و واگذاری زمین به پایان رسیده و امیدواریم در صورت عمل به تعهد پیمانکار ظرف مدت 18 ماه با اعتبار 20 میلیارد ریالی این پروژه به پایان برسد.
موسوی تعویض خط فرسوده بلاک ایستگاه زارعی تا شهرک شهید سلیمی، ایجاد روگذر در مسیر پل قره‌برون و گرگر جلفا، انجام محوطه‌سازی در برخی ایستگاه‌ها را از دیگر اقدامات عمرانی و در حال اجرای این شرکت عنوان کرد.
مدیرعامل راه آهن آذربایجان احداث چند سالن ورزشی برای استفاده کارکنان و عموم مردم با اعتبار 3 میلیارد و 100 میلیون ریال را از اقدامات فرهنگی این شرکت در سال‌جاری برشمرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول