اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و ترابری خراسان رضوی خبر داد:

افتتاح بزرگراه مشهد ـ شاندیز در آستانه میلاد امام رضا

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری خراسان رضوی گفت: همزمان با دهه کرامت و ولادت حضرت‌رضا (ع)، بزرگراه مشهد ـ شاندیز بهره‌برداری می‌شود.

افتتاح بزرگراه مشهد ـ شاندیز در آستانه میلاد امام رضا
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی ادار‌ه‌کل راه و ترابری خراسان رضوی، حسن احمدی نوری اظهار داشت: تعدادی از پروژ‌ه‌های مهم راهسازی استان در این دهه به بهره‌برداری می‌رسند که بزرگراه مشهد ـ شاندیز یکی از این پروژه‌ها محسوب می‌شود.
وی همچنین راه روستایی بقمچ را از دیگر پروژه‌های مهم قابل بهره‌برداری در دهه کرامت دانست و گفت: تعدادی دیگر از پروژه‌های در دست اجرا در بخش راه‌های روستایی نیز در این ایام مورد استفاده قرار می‌گیرند.
احمدی نوری کنارگذر‌های احمدآباد صولت و کاریز در مسیر جاده ترانزیتی مشهد ـ فریمان ـ تربت جام را دیگر پروژه‌های مهم قابل بهره‌برداری در دهه کرامت اعلام کرد.
مدیرکل راه و ترابری خراسان رضوی همچنین با اشاره پیگیری‌های انجام شده از سوی مقامات استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای اخذ اعتبارات لازم پروژه‌های اجرایی راه‌های خراسان‌رضوی افزود: بر اثر این اقدامات اعتبارات ملی راه‌های روستایی استان در سال جاری به 760 میلیارد ریال رسید که در مقایسه با سال گذشته بیش از 3 برابر شده است.
احمدی نوری گفت: در بخش اعتبارات جاده‌های شریانی قراردادهای خوبی منعقد شده است که قرارداد 12 میلیاردی تومانی اصلاح روکش آسفالت اتوبان باغچه با شرکت عمران و مسکن قدس از این جمله است.
احمدی نوری در ادامه، از انعقاد قرارداد راه  فاروج ـ قوچان خبر داد و گفت: این پروژه همچون پروژه سبزوار ـ دوغایی و درگز ـ کبکان، همت و تلاش بیشتری را برای اتمام سریع‌تر می‌طلبد.
وی همچنین بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام استان تاکید کرد و گفت: بسیاری از پروژه‌های نیمه‌تمام مانده در سال های گذشته مانند کمربندی‌های احمدآباد، کاریزنو و تایباد ـ دوغارون به پایان رسیده و یا در سال جاری به اتمام می‌رسد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول