اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ

سرلشگر جعفری:جوانان ببینند هدف شهدا چه بود

اشک های فرمانده سپاه در تشییع شهیدان گمنام

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: جوانان باید به دنبال این باشند که هدف شهدا چه بوده است و همه تلاش کنیم تا به آنها برسیم و رمز این کار در آن است که پشت سر مقام معظم رهبری و مطیع امر ولایت باشیم.

اشک های فرمانده سپاه در تشییع شهیدان گمنام
سردار سرلشکر محمدعلی جعفری که امروز در مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام در دانشکده صدا و سیما در خیل شیفتگان فرهنگ ایثار و شهادت حضور یافته است، در گفت‌وگو با خبرنگار ایثار و شهادت باشگاه خبری فارس «توانا»، اظهار داشت: برای رسیدن به قافله شهدا همواره باید در این مسیر استوار بمانیم و تلاش کنیم تا بتوانیم ادامه دهنده مسیر نورانی شهدا باشیم.

وی که در خیل عظیم مشایعت‌کنندگان پیکر دو شهید گمنام حضور یافته بود و در ادامه مصاحبه به شدت اشک می‌ریخت، پیامی برای جوانان نسل امروز که ایام دفاع مقدس را از نزدیک درک نکرده‌اند، داد و گفت: باید به دنبال این باشیم که هدف شهدا چه بوده است و تلاش کنیم تا بتوانیم به آنها برسیم و رمز این کار در آن است که پشت سر مقام معظم رهبری و مطیع امر ولایت باشیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: در ادامه راه شهدا، هر کسی با هر توانی که دارد باید سعی کند با سخت‌کوشی، مجاهدت و تلاش در راه خدا برای محقق شدن اهداف انقلاب اسلامی گام بردارد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول