اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

هدایت ائمه جمعه پشتوانه معنوی مدیران است

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: هدایت ائمه جمعه به عنوان یک پشتوانه معنوی برای مدیران بیشتر مورد نیاز است.

هدایت ائمه جمعه پشتوانه معنوی مدیران است
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدحسین جهانبخش در دیدار با امام جمعه دشتستان و جمعی از مسئولان این شهرستان اظهار داشت: در دور جدید سفرها به شهرستان‌های استان، رویکرد ما این است که ابتدا به دیدار ائمه جمعه برسیم و با نمایندگان ولی فقیه در شهرستان‌ها تجدید میثاق کنیم تا بهتر با مشکلات شهرستان آشنا شویم.
وی، حمایت و هدایت ائمه جمعه از مدیران و کارگزاران نظام را کمک به مسئولین در راستای انجام وظایفشان به نحو مطلوب عنوان کرد.
استاندار بوشهر تصریح کرد: در شرایطی که رویکرد دولت قالب فرهنگی دارد هدایت ائمه جمعه بعنوان یک پشتوانه معنوی برای مدیران بیشتر مورد نیاز است.
جهانبخش خاطر نشان کرد: شهرستان دشتستان جایگاه ویژه‌ای در عرصه فرهنگی استان داراست و ما امیدواریم بتوانیم با حمایت‌ها و هدایت‌های ائمه جمعه روز به روز شاهد موفقیت‌ها و هنجارسازی‌ها در عرصه فرهنگی در این شهرستان باشیم.
وی اضافه کرد : در بهار تعلیم و تربیت باید تقویت هنجارها بعنوان یک رویکرد فرهنگی و ترویج امر به معروف و نهی از منکر در دستور کار قرار گیرد.
امام جمعه برازجان نیز در این نشست گفت: استان بوشهر در این چند سال جهش فوق‌العاده‌ای در اقتصاد به وِیژه نفت و گاز پیدا کرده و برکاتی خوبی برای استان داشته است.
حجت‌الاسلام حسن مصلح افزود: استان بوشهر از حیث فرهنگی نیز یکی از استان‌های با قدمت طولانی است که در تدین و دینداری و استعماری‌ستیزی نقش مهمی داشته است و همچنان این زمینه وجود دارد که با حفظ ارزش‌ها روز به روز زمینه رشد آن بیشتر شود.
وی اضافه کرد: شهرستان دشتستان نیز به تبع سایر شهرستان‌ها در همه عرصه‌های تجاری، فرهنگی، اقتصادی، کشاورزی و سیاسی از پویایی خاصی برخوردار است و ظرفیت خاصی را دارد.
مصلح گفت: در کارهای فرهنگی و مقوله دینی بوِیژه در دولت اخیر، شهرستان دشتستان گام‌های خوبی را برداشته که این رشد قابل مقایسه با گذشته نیست.
امام جمعه برازجان اذعان داشت: امیدواریم با حمایت‌های استاندار محترم و مسئولین کارهای ارزشمندی در حوزه  فرهنگی در سطح شهرستان انجام گیرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول