اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کریمی‌نسب پس از مشاهده پیکر فرزند شهیدش پس از 26 سال؛

بازگشت پسرم پاداش احترام به امام صادق(ع) است

خبرگزاری فارس: پدر شهید محمدحسین کریمی‌نسب پس از مشاهده پیکر فرزند شهیدش پس از 26 سال انتظار گفت: بازگشت پیکر مطهر پسر شهیدم در واقع پاداش احترام به امام صادق (ع) است.

بازگشت پسرم پاداش احترام به امام صادق(ع) است
محمدعلی کریمی‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: من افتخار می‌کنم که فرزندان شهید را طوری به همراهی و کمک محوری مادرشان بزرگ و تربیت کردیم که آموزه‌های دینی همیشه سرلوحه کارهایشان بوده است.
وی در تشریح خاطره ازدواج شهید کریمی‌نسب بیان داشت: زمان عروسی محمدحسین‌ را از پیش تعیین کردیم، اما تنها چند ساعت مانده به برگزاری مراسم متوجه شدم آن شب سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) است بنابراین با رضایت شخص عروس و داماد در شب عروسی‌شان برنامه جشن را تعطیل و با قرائت نوحه و دعای کمیل جشن باشکوه‌تری با معنویت خاصی در همان تاریخ برگزار کردیم.
پدر شهید سرافراز تکاور نیروی زمینی ارتش ادامه داد: حالا بعد از 26 سال جواب احترام شب عروسی محمدحسین به امام صادق (ع) را می‌بینم که در سالروز شهادت این امام عزیز پیکر مطهر پسرم تشییع و به خاک سپرده می‌شود.
پدر شهید کریمی‌نسب با اشاره به اینکه نوه نخستین پسر شهید نیز به نام خود شهید کریمی‌نسب نامگذاری شده، تصریح کرد: من شرمنده خانواده‌های دو و سه شهید هستم چون افتخار داشتم تنها یکی از فرزندانم را در راه انقلاب، امام راحل و دین مبین اسلام اهدا کنم، اما خانواده‌هایی هستند که تک‌فرزندشان را نیز در همین راه فدا کردند.
وی همچنین از تاکید ویژه شهید محمدحسین کریمی‌نسب بر حجاب و ولایت‌پذیری خبر داد و اذعان داشت: خیلی برای آمدن محمدحسین صبر کرده و لحظه شماری می‌کردیم و حالا نیز هیچ انتظاری از مسئولان و نهادهای مختلف نداریم.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول