اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فریدونکنار:

بازگشت «شهید کریمی‌نسب» سند افتخار فریدونکنار است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان فریدونکنار درباره بازگشت پیکر شهید کریمی‌نسب پس از 26 سال انتظار در روز گذشته گفت: بازگشت پیکر این شهید سند افتخاری دیگر برای فریدونکنار است.

بازگشت «شهید کریمی‌نسب» سند افتخار فریدونکنار است
حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمود جلالی در دیدار با خانواده شهید محمدحسین (حسینجان) کریمی‌نسب در منزل شهید اظهار داشت: پس از 26 سال پیکر سرباز رشید اسلام کریمی‌نسب به وطن بازگشت که افتخاری برای همه است.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بر اثر رشادت و فداکاری این سرباز رشید امروز در کنار پدر و مادر شهید نشسته‌ایم و به‌ خاطر روحیه بلندشان غبطه می‌خوریم.
امام جمعه شهرستان فریدونکنار ادامه داد: من خبر را که شنیدم خیلی متأثر شدم و وقتی از خانواده دعوت کردیم پدر شهید تعبیری داشت که چند فرزند داشتم و افتخار می‌کنم یکی را در راه خدا داده‌ام.
این مسئول تصریح کرد: فرزندی از شهید پدر، پدر را ندیده است که این دو فرزند شهید از نعمت پدر محروم بوده‌اند که اسلام، انقلاب و ایران مرهون رشادت این شهدا هستند.
جلالی با تاکید بر اینکه اگر این شهدا نبودند آمریکا ما را به ذلت می‌کشید، بیان داشت: خون مطهر شهدا ایران و اسلام را بیمه کرد و مسئولان نظام به هر کجا می‌روند با افتخار و عزت می‌روند و تمام دنیا با دقت پیام و نظر جمهوری اسلامی را گوش می‌کنند.
وی بیان داشت: در کشورمان قبل از انقلاب شاه مملکت در هیچ جای جهان جایگاهی نداشت و با اجازه آمریکا کاری را انجام نمی‌داد.
این مسئول با بیان اینکه امروز ریاست جمهوری در سازمان ملل هرچه می‌خواهد می‌گوید که این عزت از شهداست و به این افتخار می‌کنیم، متذکر شد: ما مدیون شهدا و خانواده شهدا هستیم و هر کاری مسئولان برای آنها بکنند قابل مقایسه و جبران نیست و امیدواریم نظام جمهوری اسلامی با برکت خون شهدا به دست صاحب اصلی‌اش برسد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول