اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد؛

رزمایش کربلای 10 در یاسوج برگزار شد

خبرگزاری فارس: به همت سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، رزمایش عملیات کربلای 10 در یاسوج برگزار شد.

رزمایش کربلای 10 در یاسوج برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، شامگاه شنبه در حاشیه برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس که با حضور خیل عظیم مردم مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه شرف‌آباد یاسوج برپا شد، رزمایش بزرگ عملیات کربلای 10 نیز توسط یگان‌های مختلف سپاه و تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به نمایش درآمد.
سخنگوی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این رزمایش و در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با قدردانی از حضور بصیرت‌مندانه مردم استان از اقشار مختلف در مراسم برپایی نمایشگاه و استقبال از رزمایش کربلای 10 بیان داشت: جوانان غیرتمند این استان در عملیات کربلای 10 نمایش عزت و غیرت را از خود بر جای گذاشتند و امروز ما در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد وظیفه خود دانستیم تا گوشه‌ای از آن رشادت‌ها را به تصویر بکشیم.
سید رضایت علیزاده عنوان کرد: در این رزمایش یک گردان تکاور با نام نامی امام حسین(ع)، یک آتشبار توپخانه، یک آتشبار پدافند هوایی، یک گروهان زرهی و یک گروهان موتوری در منطقه عمومی شرف‌آباد به وسعت چهار کیلومتر مربع این رزمایش را برگزار کردند.
وی اذعان داشت: در این رزمایش باشکوه که مورد توجه و استقبال گسترده مردمی از جمله جوانان قرار گرفت، یک تیم تخریب و تیم اورژانس نیز برای حمل مجروحان در صحنه حضور داشتند.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول