اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان تهران:

جشنواره‏های هنری در شهرستان‏ها توزیع می‏شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از توزیع فرصت‏های برگزاری جشنواره‏های فرهنگی و هنری در شهرستان‏های این استان خبر داد.

جشنواره‏های هنری در شهرستان‏ها توزیع می‏شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سیدمرتضی اسماعیلی‏طبا عصر امروز در آیین پایانی جشنواره فیلم کوتاه سیب دماوند که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار دماوند، دیگر مسئولان محلی، جمعی از هنرمندان و مردم در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی رودهن برگزار شد، اظهار داشت: با این کار از تمرکز برگزاری جشنواره‏های هنری در پایتخت جلوگیری به عمل می‏آید.
وی ادامه داد: علاوه بر این، دیگر مناطق استان تهران نیز می‏توانند با سود جستن از این فرصت نشاط هنری را در بین اهالی خود توسعه دهند.
اسماعیلی‏طبا افزود: همچنین می‏توان در سایه برگزاری جشنواره‏های فرهنگی و هنری به کشف استعدادهای درخشان مباردت ورزید.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از ورود آثار به دبیرخانه جشنواره فیلم کوتاه سیب دماوند خبر داد و گفت: دبیرخانه جشنواره فیلم کوتاه سیب دماوند در این مدت ورود 185 اثر هنری را به خود دید.
وی تصریح کرد: از میان این 185 فیلم، 52 اثر توسط هیئت انتخاب آثار بررسی شد و به بخش داوری راه پیدا کرد.
اسماعیلی‏طبا ادامه داد: هیئت داوران نیز فیلم‏های کوتاه شایسته تقدیر را در محورهایی همچون جهاد اقتصادی، سیب و ویژه داوران معرفی کردند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با بیان اینکه جشنواره فیلم کوتاه سیب دماوند باید به صورت ملی برگزار شود، اظهار داشت: دومین جشنواره فیلم کوتاه سیب دماوند نشان داد که این رویداد هنری قابلیت برگزاری به صورت ملی و کشوری را نیز دارد.
وی ساخت فیلم کوتاه را یک فعالیت هنری دشوار خواند و افزود: فیلم کوتاه به‏رغم تصور برخی فعالیت هنری بسیار دشواری است.
اسماعیلی‏طبا تصریح کرد: در ساخت یک فیلم کوتاه، هنرمندان تنها در مدت زمانی کوتاه باید همه مفاهیم مورد نظر خود را به مخاطب انتقال دهد که این امر نیازمند هنر و ذکاوت بسیاری است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول