اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

پرچم عزت ایران در دوران جنگ به اهتزاز درآمد

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: پرچم عظمت و سربلندی ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس به اهتزاز درآمد و دشمن از همان روز حساب کار دستش آمد.

پرچم عزت ایران در دوران جنگ به اهتزاز درآمد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحسین صابری ظهر امروز در جریان بازدید از نمایشگاه رزمی، فرهنگی دفاع مقدس در اردبیل اظهار کرد: در سخت‌ترین شرایط پیام این انقلاب به تمام ملت‌های دنیا صادر شد و امروز بسیاری از امت‌های آزادیخواه جنگ هشت ساله ما را که سراسر عبرت و درس و پند است به عنوان مدل ایستادگی خود انتخاب کردند.
وی با برشمردن برخی از ویژگی‌های جنگ هشت ساله تحمیل شده به ایران تصریح کرد: این جنگ از سخت‌ترین شرایط از سوی رژیم بعث عراق و عیادی بیگانه به کشورمان تحمیل شد ولی این ملت با ایستادگی، رشادت و جانفشانی خود نشان دادند که در برابر تمام هجمه‌های دشمن ایستادگی می‌کنند و در سال 59 با یک فرمان امام (ره) به میدان آمدند تا دشمن غاصب را نابود کنند.
صابری حضور جوانان و نوجوانان و زنان و مردان در میدان جنگ و نبرد صحنه‌های اتحاد و همدلی مردم این سرزمین را رقم زد و به دنیا نشان داد که این انقلاب، انقلاب ظاهری و مادی نیست بلکه انقلاب مکتبی و الهی است که به تأسی از مکتب امام حسین (ع) با خون و شهادت جاودانه مانده و می‌ماند.
به گزارش فارس، استاندار اردبیل با یادآوری این‌که در هشت سال میدان جنگ از تمام فرقه‌ها و نحله‌ها برای مبارزه با ملت ایران به میدان آمدند، خاطر‌نشان کرد: جنگ هشت ساله ما جنگ با صدام و کشورهای مزدور عربی منطقه نبود بلکه جنگ تمام عیار ما با نظام غرب و شرق بود که سرانجام آن پیروزی برای ملت ایران و خفت و خواری برای استکبار بود.
وی اضافه کرد: رزمندگان ما در عملیات‌های مختلف با تأسی به ائمه اطهار و کلام نورانی قرآن کریم به میدان آمدند و در سخت‌ترین شرایط رزم نشان دادند که ایمان، اعتقاد و باور بر توپ و تانک غالب است و هرگز نمی‌توان آنها را در یک ترازو قیاس کرد.
صابری پشتیبانی رژیم بعث عراق را از سوی همدستان و همراهان به ویژه آمریکا و شوروی سابق یادآور شد و ادامه داد: دشمن خوار و زبون احساس می‌کرد در فاصله اندک و حتی یک هفته‌ای می‌تواند تهران را نیز به تصرف درآورد اما با گذشت روزها به این حقیقت روشن پی برد که در این جنگ شکست ذلت‌باری را می‌خورد و عقب‌نشینی تاکتیکی ثمری جز خواری و ذلت به دنبال نمی‌آورد.
وی در ادامه سخنان خود جنگ هشت ساله ایران را دفاع جانانه از حیثیت، آبرو و شرف این ملت بیان کرد و گفت: جنگ هشت ساله این ملت را چنان امیدوار به آینده و مقاوم در برابر مشکلات کرد که تا به امروز در برابر سنگین‌ترین حربه‌ها اعم از اقتصادی،‌ علمی، سیاسی و نظامی ایستاده است و اجازه نمی‌دهد آرمان این انقلاب فدای برخی مصلحت‌طلبی‌ها شود.
این مقام مسئول افزود: بعد از ناکامی دشمن از جنگ رودررو آنها در جبهه اقتصادی و فرهنگی تمام توان خود را به کار گرفتند تا این انقلاب را به زانو درآورند اما با اراده این ملت این آرزو را به گور می‌برند.
صابری در ادامه با قدردانی از سپاه حضرت عباس (ع) در برگزاری نمایشگاه زیبا و زنده عملیات والفجر چهار در ساحل زیبای دریاچه شورابیل تصریح کرد: ‌حضور و بازدید مردم از این نمایشگاه و استقبال اهالی نشان می‌دهد آنها نسبت به وقایع و رخدادهای جنگ بیشتر اهمیت داده و به دنبال درک بسیاری از واقعیت‌ها و حقیقت جنگ هشت ساله هستند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول