اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه نمایشگاه دانشگاه‌های ایران در ترکیه صورت گرفت؛

امضای تفاهمنامه دانشگاه امیرکبیر با دانشگاه فنی آیدین

خبرگزاری فارس: در حاشیه برگزاری نمایشگاه دانشگاه‌های ایران در ترکیه، تفاهمنامه دانشگاه امیرکبیر با مسئولان دانشگاه آیدین ترکیه درباره همکاری‌های مشترک علمی و فناوری دو کشور امضا شد.

امضای تفاهمنامه دانشگاه امیرکبیر با دانشگاه فنی آیدین
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد‌، سید‌مصطفی صفوی، رئیس مرکز همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر صبح امروز در حاشیه برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های علمی و پژوهشی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی جمهوری اسلامی ایران در استانبول ترکیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این نمایشگاه مواردی از قبیل معرفی قطب‌های علمی دانشگاه، ارائه مشخصات مدل مهندسی ماهواره و مرکز آموزش‌های الکترونیک (مجازی)، ابر رایانه دانشگاه و همچنین توانمندی‌های اعضای هیئت علمی، آزمایشگاه‌های تخصصی و مراکز تحقیقاتی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ارائه شده است.
وی هدف از شرکت دانشگاه امیرکبیر در این نمایشگاه را علاوه بر معرفی توانمندی‌های این دانشگاه و عملکرد علمی و فناوری آن در سال‌های اخیر، ارزیابی و بازدید از دانشگاه‌های ترکیه به ویژه دانشگاه‌های استانبول و فنی استانبول، ملاقات با مسئولان این مراکز و عقد قراردادهای علمی و فناوری مشترک عنوان کرد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول