اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

ابوترابی‌فرد در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد

ادامه جلسات جبهه پایداری با 7+8 / استقبال جبهه متحد از پیشنهادات سازنده

خبرگزاری فارس: عضو هیئت داوری کمیته 8+7 با بیان اینکه از هر پیشنهادی که به کارایی 7+8 بیافزاید استقبال میکنیم، افزود: با دوستانمان در جبهه پایداری گفت‌وگوها را ادامه و نقطه نظرات آنها را مورد بحث قرار خواهیم داد.

ادامه جلسات جبهه پایداری با 7+8 / استقبال جبهه متحد از پیشنهادات سازنده
حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد عضو کمیته داوری کمیته 8+7 در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: اصولگرایان با نگاه شکل‌گیری مجلسی قدرتمند، کارآمد و برخوردار از پایگاه اجتماعی بالاتر و همچنین با هدف فراهم آوردن زمینه مشارکت گسترده مردم در انتخابات مجلس نهم و نیز با الهام از رهنمودهای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز، خصوصا آیت‌الله مهدوی‌کنی و آیت‌الله یزدی ساختار تشکیلاتی با عنوان 8+7 تشکیل و سازمان دادند.

وی با بیان اینکه، مجموعه 7+8 جلسات منظم و متعددی را برگزار کرده تا بستر تحقق اهداف مورد نظر را فراهم کند، افزود: تمامی گروه‌های سیاسی و جریانات که در اردوی اصولگرایان تعریف می‌شوند بدون استثنا از کلیت تشکیل کمیته 8+7 حمایت کرده و آمادگی خود را برای فراهم آوردن زمینه موفقیت شایسته این حرکت اظهار داشته‌اند.

عضو هیئت داوری کمیته 8+7 با بیان اینکه یکی از مجموعه‌های فکری و سیاسی متعلق به اردوگاه اصولگرایان مجموعه جبهه پایداری است که اخیرا شکل گرفته، اظهار داشت: دوستان ما در جبهه پایداری در گفت‌وگوهایی که با ما داشتند بر اصول ذکر شده تاکید کردند و آمادگی خود را برای حمایت و پشتیبانی شایسته از این حرکت وحدت آفرین در جبهه اصولگرایی ابراز داشتند.

ابوترابی‌فرد در عین حال خاطرنشان کرد: دوستان جبهه پایداری نقطه نظرات و دیدگاه‌هایی را عنوان کردند که طرح این دیدگاه‌ها را برای ارتقاء نقش مجموعه اصولگرایان در آینده سیاسی کشور مثبت ارزیابی می‌کردند و بر این اعتقاد بودند که توجه به این دیدگاه‌ها می‌تواند بر کارآیی و فراگیری 8+7 بیافزاید.

وی با ذکر این مسئله که دیدگاه‌های جبهه پایداری در نشست‌های کمیته 8+7 مورد بحث قرار گرفته، گفت: در مجموع اراده 8+7 بر این است که از هر دیدگاه و پیشنهادی که به ارتقاء و کارآیی این نهاد بیافزاید، استقبال کنیم و در همین چارچوب با دوستانمان در جبهه پایداری گفت‌وگوها را ادامه و نقطه نظرات آنها را مورد بحث قرار خواهیم داد.

ابوترابی‌فرد خاطرنشان کرد: طبیعتا در این مجموعه نقطه نظراتی که مورد قبول اکثریت قرار بگیرد و در چارچوب منشور اصولگرایی که از سوی جامعتین تدوین شده، و محور حرکت اصولگرایان است باشد از استقبال خواهند کرد.

وی اظهار داشت:خوشبختانه امروز فضای بسیار خوبی در مجموعه جریان اصولگرا حاکم است و جلسات منظم ما در هیئت 7 نفره و در 8+7 و همچنین سایر حوزه‌های اجرایی ادامه دارد و از همه دیدگاه‌ها و نقطه نظرات هم در این خصوص استقبال می‌کنیم.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول