اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت در 5 وزن بزرگسالان؛

برترین‌های جوجیتسو بانوان کشور معرفی شدند

خبرگزاری فارس: پیکارهای رده سنی بزرگسالان جوجیتسو قهرمانی بانوان کشور در پایان رقابت در پنج وزن معرفی شدند.ژ

برترین‌های جوجیتسو بانوان کشور معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات جوجیتسو قهرمانی بانوان کشور در رده سنی بزرگسالان با شرکت بانوان رزمی کار در پنج وزن برگزار شد که جمعه شب در پایان این دوره از مسابقات نفرات اول تا سوم هر پنج رده سنی شناخته شدند.
بانوان رزمی کار شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها در اوزان 49، 55، ۶۲، 70 و به اضافه 70 کیلوگرم با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت این بانوان رزمی کار قم بودند که توانستند دو نشان طلا این رقابت‌ها را از آن خود کنند و در واقع تنها تیمی باشند که بیشترین نشان طلا را به خود اختصاص می‌دهند.
در وزن منهای 49 کیلوگرم مسابقات جوجیتسو قهرمانی بانوان کشور در قم، ندا شهشهانی بانوی رزمی کار عضو تیم هیئت ورزش‌های رزمی قم در جدال پایانی برای کسب مقام قهرمانی از سد فرزانه قربانی بانوان رزمی کار تیم اردبیل گذشت و قهرمان شد، در این وزن سمانه سلیمانی دیگر عضو تیم هیئت قم مقام سوم را از آن کرد.
در وزن منهای 55 کیلوگرم این دوره از رقابت‌ها، زهرا مختاری از تیم هیئت ورزش‌های رزمی استان قم و ستاره آمار از تیم اصفهان به دیدار نهایی رسیدند که در پایان این مسابقه مختاری از تیم بانوان قم به پیروزی رسید و قهرمان شد، در این وزن مقام سوم مشترک را رقیه انهار از تیم آذربایجان شرقی و زینب ولی خانی از تیم تهران کسب کردند.
در وزن منهای 62 کیلوگرم الهام کیان از تیم بانوان جوجیتسو اصفهان و اعظم رضایی از تیم بانوان البرز موفق به صعود به مسابقه پایانی شدند که در این رقابت بانوی اصفهانی به پیروزی رسید و قهرمان شد، در این وزن نجمه وحیدباقریان از تیم آذربایجان شرقی و احسانه تقی زاده از تیم هیئت ورزش‌های رزمی استان قم موفق به کسب مقام سوم مشترک شدند.
در وزن منهای 70 کیلوگرم کلثوم روزگرد از تیم کهگیلویه و بویر احمد مقابل مریم‌هاشمی از تیم اردبیل در مسابقه پایانی به مصاف یکدیگر رفتند که در این مسابقه بانوی یاسوجی صاحب برتری شد و به مقام قهرمانی رسید، در این وزن مریم عادل از تیم جوجیتسو قزوین و زهره عباسی از تیم بانوان قم در جایگاه سوم مشترک این رقابت‌ها قرار گرفتند.
در وزن به اضافه 70 کیلوگرم این دوره از پیکارها نیز الهه دیاری از تیم بانوان آذربایجان شرقی با غلبه بر مریم احمدی از تیم بانوان استان فارس به مقام قهرمانی دست یافت، ضمن اینکه عنوان سوم مشترک این وزن را فاطمه برزگر از تیم بانوان یزد و ریحانه کزازی از تیم بانوان هیئت ورزش‌های رزمی استان قم به خود اختصاص دادند.
در رقابت‌های رده سنی بزرگسالان مسابقات جوجیتسو بانوان قهرمانی کشور، رزمی‌کاران استان‌های قم (2 وزن)، اصفهان، کهگیلویه و بویر احمد و آذربایجان شرقی در جایگاه نخست اوزان منهای 49، 55، ۶۲، 70 و به اضافه 70 کیلوگرم قرار گرفتند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول