اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت 130 بانوی رزمی کار؛

برترین‌های رده سنی جوانان جوجیتسو بانوان معرفی شدند

خبرگزاری فارس: رقابت‌های رده سنی جوانان جوجیتسو بانوان قهرمانی کشور در قم نفرات برتر اوزان پنج گانه خود را شناخت.

برترین‌های رده سنی جوانان جوجیتسو بانوان معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از پایان رقابت‌های رده سنی بزرگسالان مسابقات جوجیتسو قهرمانی بانوان کشور در قم، بلافاصله پیکارهای رده سنی جوانان این دوره از مسابقات برگزار شد و نفرات برتر آن جمعه شب در پنج وزن مشخص شدند.
در این رده سنی مسابقات جوجیتسو قهرمانی کشور نیز بانوان رزمی کار در اوزان منهای 49، 55، ۶۲، 70 و به اضافه 70 کیلوگرم در خانه ورزش‌های رزمی مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم با یکدیگر پیکار کردند.
در پایان این پیکارها و در وزن منهای 49 کیلوگرم ساناز اروندی از تیم هیئت ورزش‌های رزمی استان یزد و عاطفه الله پورتی از تیم بانوان تهران به دیدار نهایی رسیدند که جدال آنها برای کسب مقام قهرمانی را نماینده یزد برد و قهرمان شد، در این وزن مقام سوم مشترک را مژگان رحیمی از استان اصفهان و فاطمه ابراهیمیان از تیم بانوان البرز به دست آوردند.
در وزن منهای 55 کیلوگرم مژگان کیاماسی از تیم بانوان هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان در رقابت نهایی موفق کسب جایگاه نخست شد تا قهرمان این وزن لقب بگیرد، این در حالی است که در این وزن قائزه حاج رحیمی از تیم بانوان قم در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمان شد، ضمن اینکه مقام سوم مشترک این وزن از رقابت‌های جوجیتسو بانوان رده سنی جوانان کشور را زینب عباسی از تیم بانوان قم و پروانه صادقی از تیم بانوان تهران کسب کردند.
در وزن منهای 62 کیلوگرم پریسا حیدری دارنده مدال مسابقات جهانی ویتنام در سال 2011 در مسابقه پایانی مقابل مهتاب شریفی از تیم بانوان اصفهان به برتری رسید و قهرمان این رقابت‌ها شد، در این وزن نماینده اصفهان نایب قهرمان رقابت‌ها لقب گرفت و مقام سوم مشترک به فاطمه حاج رحیمی از تیم بانوان قم و اکرم فاتحی از تیم تهران رسید.
در وزن منهای 70 کیلوگرم رویا کمیجانی از تیم بانوان هیئت ورزش‌های رزمی استان قم با کسب برتری مقابل نفیسه مسعودی از تیم بانوان هیئت اصفهان به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست یافت، در این وزن معصومه پیراسته از تیم بانوان هیئت ورزش‌های رزمی استان سیستان و بلوچستان و مریم حسن زاده از تیم بانوان اردبیل موفق به کسب مقام سوم مشترک شدند.
در وزن به اضافه 70 کیلوگرم پیکارهای جوجیتسو قهرمانی بانوان کشور که در شهر مقدس قم برگزار شد نیز خدیجه رضایی دیگر بانوی مدال آور قمی از رقابت‌های جهانی ویتنام در سال 2011 برای کسب مقام قهرمانی و نشان طلا از سد افسانه قربانی از تیم بانوان اردبیل گذشت و قهرمان شد، در این وزن مرضیه نیرومند از تیم بانوان هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان و الهه رحمانی نژاد از تیم بانوان اردبیل مقام سوم مشترک را به دست آوردند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول