اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی

با زیاده‌خواهان مدارا نمی کنیم

تاج: اگر داوری قهر کند دیگر حق قضاوت ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته داوران گفت: اگر داوری قهر کند دیگر حق قضاوت ندارد.

تاج: اگر داوری قهر کند دیگر حق قضاوت ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی تاج اظهار داشت: طبق مصوبه، کمیته داوران بر اساس یک رویکرد درست و منطقی،چیدمان داوری را برای تمامی مسابقات بر عهده دارد که دپارتمان کمیته داوران در این گزینش و چیدمان تنها از داوران بین المللی بر جسته و با تجربه کشور استفاده می کند.

وی افزود: داوران بر اساس لیاقت وتوانمندی و آمادگی جسمانی و ارزشیابی قبلی انتخاب می شوند.
در واقع همانگونه که اشاره کردم انتخاب موارد و چیدمان فوق بر عهده دپارتمان داوری است و حتی کسی در فدراسیون  دخالتی در این امر ندارد چه برسد به افرادی که در سیستم داوری هستند.خوشبختانه تا کنون نیز هیچ گونه اعتراض خاصی به این روال منطقی و درست کمیته داوران، وجود نداشته است.

وی در خصوص شایعه قهر برخی از داوران گفت: چنین چیزی صحت ندارد و هیچ داوری قهر نکرده است.اگر کسی به دلیل انتخاب نشدن قهر کند،حق داوری از او گرفته می شود و هیچ کسی حق مدارا با افراد زیاده خواه را ندارد.ضمن اینکه باید اعلام کنم در حال حاضر هیچ مشکلی در دپارتمان داوری و هیئت چینش داوری وجود ندارد.

وی در پایان افزود: عملکرد شاگردان دوستی در این دوره از رقابت ها فوق العاده بود و امیدوار هستم کسب نتایج درخشان و حضور مراحل بعدی مسابقات برای این تیم ادامه داشته باشد.ضمن اینکه امیدوار هستم مشکل تیم سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا حل شود و این تیم بتواند نتایج خوبی را کسب کند.
انتهای پیام/خ
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول