اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس:

شهدا جامعه را به پیروی از ولایت دعوت میکردند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس گفت: شهدا همواره جامعه را به رعایت حجاب، پاکدامنی و پیروی از ولایت فقیه دعوت میکردند.

شهدا جامعه را به پیروی از ولایت دعوت میکردند
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده در مراسم بیعت مجدد با شهدا در حسینه عاشقان ثارالله شیراز اظهار داشت: زنده واقعی شهدا هستند و ما در برابر عظمت خون شهیدان مرده متحرک هستیم.
 علیزاده با اشاره به اینکه اثرگذارترین و بهترین گواه بر زنده بودن شهدا، خون سرخ آنان است، افزود: شهیدان حقیقت زنده‌ای هستند که متعلق به یک قشر خاصی نبوده بلکه متعلق به آحاد جامعه اسلامی هستند.
 وی خاطرنشان کرد: با شهدای گمنام نباید وداع کرد، بلکه باید با آنان تجدید عهد و میثاق بست و راهشان را در هر شرایطی ادامه داد.
 نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس تصریح کرد: اگر جنگ و تعرض مجددی علیه کشور اسلامیمان روی دهد جوانان امروز مانند نسل گذشته پرشورتر و دشمن ستیزتر وارد عرصه مقاومت و ایثار می‌شوند.
علیزاده اضافه کرد: وصیتنامه شهدا، راه را برای مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی هموار می‌سازد، چراکه شهیدان جامعه را به رعایت حجاب، پاکدامنی و پیروی از ولایت فقیه دعوت کرده‌اند.
وی افزود: رزمندگان دوران دفاع مقدس با عشق و اعتقاد به پیشوا و امام خود پا به عرصه نبرد حق علیه باطل نهاده و با نثار خون خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کرده و دشمن را در خاک خود زمین‌گیر و به ذلت نشانده‌اند.
 نماینده ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس بیان کرد: دوران دفاع مقدس تقابل بین حق و باطل بود، چراکه رزمندگان برای شهید شدن و حضور در عملیات لحظه شماری می‌کردند.
علیزاده با تاکید براینکه  امامان در برابر افراد متعصب که قصد تضعیف اسلام را داشتند مقاومت و ایستادگی می‌کردند، گفت: در شرایط کنونی که  زمان بسیاری به انتخابات مانده، با تبلیغات زود هنگام، و با دادن وعده  قصد فریب مردم را دارند.
وی در ادامه تصریح کرد: این افراد نباید مردم را پله ترقی خود قرار داده و از صداقت و پاکی مردم سوء‌استفاده کنند.
نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس افزود: نمایندگانی مورد قبول جامعه هستند که صادقانه درخط ولایت و رهبری باشند.
در پایان این مراسم  پیکر یکی از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس تشییع شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول