اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان:

مردم نگذاشتند در شوشتر مصلی ساخته شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان گفت: بارها تلاش شد تا در شوشتر مصلایی ساخته شود ولی مردم در این باره ممانعت کردند.

مردم نگذاشتند در شوشتر مصلی ساخته شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام محمد محمدزاده عصر امروز در جمع اعضای شورای اداری شهرستان شوشتر که برای معارفه امام جمعه جدید این شهرستان گردهم آمده بودند، اظهار داشت: بارها به سفارش آیت‌الله جزایری برای ساخت مصلای شوشتر اقدام کردیم ولی مردم در این باره اعتراض کردند و مانع از ساخت مصلی شدند.
وی با اشاره به محلی که برای ساخت مصلی در نظر گرفته شده بود، تاکید کرد: برای ساخت مصلی زمینی در نظر گرفته شده بود ولی برخی از مردم شوشتر به دلیل وجود قبور باطل شده در این زمین از ساخت مصلی در آن ممانعت کردند.
محمدزاده با اشاره به دیگر مشکلاتی که برای ساخت مصلی در شوشتر وجود داشت، تاکید کرد: اصلی‌ترین مشکل دیگری که برای ساخت مصلی وجود داشت میراث فرهنگی و قوانین دست و پاگیر آن بود.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان با اشاره به اینکه میراث فرهنگی نگذاشت در محلی دیگری که برای ساخت مصلی در نظر گرفته بودیم اقدام به ساخت کنیم، تاکید کرد: برای ساخت مصلی در شوشتر تلاش زیادی شد ولی بسیار کمتر از دیگر شهرستان‌ها نتیجه گرفتیم.
وی با تاکید بر اینکه شوشتر عقب افتادگی‌های زیادی دارد، افزود: شوشتر باید از شرایط کنونی خود نیز برای آیندگان چیزی برای افتخار داشته باشد و نباید تنها به گذشته خود افتخار کند.
محمدزاده با اشاره به اینکه نبود ثبات مدیریت در شوشتر یکی دیگر از دلایل عقب افتادگی است، افزود: باید مدیران ثبات داشته باشند تا بتوانند دست به ابتکار زنند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول