اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد گچساران:

بازتاب سخنان رئیس جمهور به خاطر اقتدار ایران است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران گفت: بازتاب گسترده سخنان رئیس‌ جمهور ایران در سازمان ملل به ‌خاطر اقتدار و نفوذ ایران اسلامی در میان کشورهای جهان است.

بازتاب سخنان رئیس جمهور به خاطر اقتدار ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید یعقوب زراعت‌کیش امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه گچساران در جمع نمازگزاران این شهرستان با تبریک به‌ فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران نظامی مقتدر و الگویی برای جهانیان است.
وی افزود: در رأس حکومت ایران اسلامی رهبری مقتدر و عظیم‌الشأن قرار دارد که سالیان سال با روندی صعودی و جهشی انقلاب اسلامی و کشور را بدون هیچ‌گونه خدشه و چالشی هدایت می‌کند.
زراعت‌کیش ابراز داشت: ایران به برکت انقلاب اسلامی دارای جایگاه رفیعی از نظر نفوذ فکری و دینی در میان امت‌ها و کشورهای اسلامی بوده و دارای نفوذ در دولت‌های منطقه و کشورهای جهان است.
وی تصریح کرد: اقتدار و نفوذ ایران اسلامی سبب بازتاب گسترده و جهانی سخنرانی رئیس جمهور ایران نسبت به سخنرانی رؤسای جمهور دیگر کشورها در سازمان ملل شد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران، یا بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از نظر سیاسی و اقتصادی و پزشکی و علمی دارای جایگاه ویژه‌ای است، عنوان داشت: ایران از نظر پزشکی جزء 10 کشور نخست جهان و متخصصان و دانشمندان ایرانی در زمینه هوا و فضا نیز گام‌های بلند و موفقیت آمیزی برداشته اند.
زراعت‌کیش با اشاره به اهمیت دانشگاه در توسعه و پیشرفت کشور خاطرنشان کرد: دانشگاه یکی از ارکان توسعه‌یافتگی بوده و دانشگاه آزاد گچساران با بیش از 10 هزار دانشجو بزرگ‌ترین دانشگاه در کهگیلویه و بویراحمد است.
وی بیان داشت: دانشگاه در توسعه علمی، سیاسی، اقتصادی یک شهر پیش‌گام بوده و در عرصه فرهنگ بسیاری از الگوهای پیاده‌شده در خانواده‌ها متأثر از دانشگاه‌ها است.
عالی‌ترین مقام دانشگاه آزاد اسلامی گچساران فرایند توسعه را فرایندی چند بعدی عنوان کرد و افزود: در عرصه علمی دانشگاه نقش مهمی را در توسعه شهر دارد.
زراعت‌کیش با اشاره به وجود پتانسیل‌ها مطلوب در گچساران برای رشد و پیشرفت هرچه بیشتر این شهرستان گفت: گچساران یکی از شهرهای قدیمی و سنتی و دارای پتانسیل‌های بالقوه اقتصادی زیادی است که با توجه به اقدامات ارزنده‌ صورت‌گرفته بعد از انقلاب، ظرفیت‌های بالایی برای پیشرفت دارد.
وی وظیفه مسئولان و مردم را همت ‌گماردن در سال جهاد اقتصادی در راستای توسعه گچساران دانست و افزود: گچساران بیش از 30 درصد نفت و گاز کشور را تأمین می‌کند و در زمینه کشاورزی و منابع طبیعی نیز دارای پتانسیل‌های بالایی برای رشد و توسعه است.
این مقام مسئول در گچساران ابراز داشت: گچساران در زمینه نیروی انسانی دارای با انگیزه‌ترین و مستعدترین نیروی انسانی جوان و تحصیلکرده است که با مسئولان باید از این پتانسیل‌ها برای ایجاد ظرفیت‌های جدید اشتغال و سرمایه‌گذاری استفاده لازم را داشته باشند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول