اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت میاندوآب:

امام صادق مانع انحراف معارف اسلامی شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت میاندوآب گفت: امام صادق(ع) مانع از انحراف معارف اسلامی از مسیر راستین خود شد.

امام صادق مانع انحراف معارف اسلامی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام‌ سیدجواد موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه میاندوآب با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: در دوران امام صادق(ع) اغتشاش‌ها و انقلاب‌های گوناگونی برای خونخواهی امام حسین(ع) رخ داد از این رو دوران پر التهابی محسوب می‌شود.
وی افزود: در این عصر همچنین افکار و اندیشه‌های مختلفی بر جامعه حاکم بود و امام (ع) توانست مسلمانان را از این افکار، بی‌دینی و کفر نجات داده و مانع انحراف معارف اسلامی و دینی از مسیر درست خود شود.
موسوی تصیرح کرد: تلاش فرهنگی مهم و گسترده‌ای در دوران امام(ع) رخ داد که تربیت شاگردان فراوان و تاسیس مکتب انسان‌ساز جعفری از جمله این تلاش‌ها است.
وی در ادامه با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: شهدا و ایثارگران در برهه‌ای از تاریخ توانستند با شجاعت و از خودگذشتگی حماسه‌ای عظیم و بی‌نظیر در دفاع از آرمان‌های اسلامی و انسانی خلق کنند و این حماسه‌آفرینی‌ها برای همیشه تاریخ الگو و  چراغ راهی برای رهروان اسلام است.
موسوی اضافه کرد: رزمندگان بسیجی با اتکا به نیروی ایمان و اراده در برابر دشمن کفر و تا بن دندان مسلح ایستادند و از اسلام و قرآن دفاع کرده و حماسه آفریدند.
امام جمعه موقت میاندوآب با اشاره به آشنایی نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس اظهار داشت: مسئولان وظیفه دارند نسل جوان و نوجوان را با ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا آشنا کنند و نگذارند اهداف متعالی به دست فراموشی سپرده  شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: مسئولان خدمتگزاری و رسیدگی به مشکلات مردم را در اولویت کارهای خود قرار دهند و از سیاسی‌کاری بپرهیزند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول