اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهدشت:

استکبار جهانی طاقت شنیدن حرف حساب ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه دهدشت با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل گفت: استکبار جهانی طاقت شنیدن حرف حساب ندارد.

استکبار جهانی طاقت شنیدن حرف حساب ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت، حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دهدشت با دعوت به رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان شهادت امام جعفر صادق(ع) را تسلیت گفت و ابراز داشت: امام صادق(ع) آبروی اسلام و مسلمین بود که با علم خود همچون ستاره‌ای درخشان اسلام را در برابر جهل و نادانی بیمه کرد.
وی ابراز داشت: شیعیان احترام خاصی برای آن امام همام قائل هستند چرا که امام صادق(ع) با علم خود و پرورش دانشمندانی بزرگ راه پیمودن علم و دانش را برای رهروان کامل‌ترین دین الهی هموار کرد. 
خطیب جمعه دهدشت با تبریک بازگشایی مدارس به همه ملت شریف ایران و تمام پویندگان علم و ادب، همه انحراف‌ها و درد رنج‌ها را ناشی از جهل و بی‌خردی دانست و با ذکر آیات و احادیثی در باب علم و علم‌اندوزی به شرح فواید علم در زندگی انسان پرداخت.
حجت‌الاسلام حسینی در ادامه 5 مهر سال‌روز شکست حصر آبادان را یادآور شد و افزود: حمله صدام با چراغ سبز و حمایت همه جانبه غرب و شرق برای نابودی ملت ایران شروع شد و در سایه ایمان به خدا و رهبری ولایت فقیه پیروز این نبرد نابرابر ملت بزرگ ایران بود.
خطیب جمعه شهر دهدشت با اشاره به سخنرانی دکتر احمدی‌نژاد در سازمان ملل اظهار داشت: این سخنان به‌جا و درست رئیس‌جمهور حرف تمام ملت‌های آزاده بود و این حقیقت برای سران استکبار چنان تلخ بود که تحمل شنیدن آن را نداشتند و سخنرانی نماینده دولت ایران را ترک کردند.
وی افزود: استکبار جهانی هیچ‌گاه تحمل شنیدن حرف حساب را نداشته و هر جا که منافع استعماری خود را در خطر ببیند قاعده بازی را بر هم می‌زند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول