اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط سپاه فجر فارس صورت می‌گیرد؛

برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی با عنوان «خاکریز سایبری 1»

خبرگزاری فارس: قرارگاه فرهنگی فاطمه‌الزهرا (س) سپاه فجر استان فارس به مناسبت هفته دفاع مقدس مسابقه وبلاگ‌نویسی با عنوان «خاکریز سایبری 1» برگزار می‌کند.

برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی با عنوان «خاکریز سایبری 1»
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس، شرکت در مسابقه وبلاگ‌نویسی « خاک‌‌ریز 1» برای عموم آزاد بوده و زمان ثبت نام برای شرکت در این مسابقه همزمان با هفته دفاع مقدس آغاز شده است و تا 15 مهر ماه جاری ادامه دارد.
این مسابقه به صورت پست‌محور برگزار می‌شود و هر شرکت کننده باید بین سه تا پنج پست منتشر کند.
نیازی به ایجاد وبلاگ تخصصی برای این مسابقه نیست و تمام وبلاگ‌نویسان می‌توانند با درج یادداشت‌های مرتبط با یکی از موضوعات مسابقه در وبلاگ شخصی خود، در این مسابقه شرکت کنند.
در فراخوان این مسابقه اعلام شده است که وبلاگ‌های قدیمی‌تر از امتیاز بیشتری برخوردار هستند و انتشار پست‌ها در بیش از یک وبلاگ نیز مجاز است و هر پست می‌تواند مرتبط با یکی از موضوعات مسابقه تولید شود.
روابط عمومی سپاه فجر استان فارس اعلام کرده است که وبلاگ‌نویسان می‌توانند از تمام قالب‌های رایج نوشته‌های وبلاگی مانند دل‌نوشته‌ها، خاطرات، یادداشت روزانه، قطعات ادبی، شعر کلاسیک و نو، باز‌روایی تاریخی استفاده کنند.
در فراخوان این مسابقه مهم‌ترین معیار امتیاز‌دهی، تولید محتوا و نگارش یادداشت توسط خود وبلاگ‌نویس اعلام شده است.
موضوعات پیشنهادی در این فراخوان شامل معرفی شهدا و ایثارگران استان فارس، ناگفته‌های دفاع مقدس، دفاع مقدس از منظر امام و رهبری، دفاع مقدس و دفاع سایبری، لبخندهای خاکی، دشمن‌شناسی در دفاع مقدس، نوجوانان، جوانان، دفاع مقدس، معرفی شهیده نسرین افضل و آزاد است.
ملاک‌های داوری در این مسابقه، تناسب موضوع و محتوا، استفاده از محتوای چندرسانه‌ای (تصویر، صوت و کلیپ، تولید محتوا و نگارش توسط خود وبلاگ‌نویس، ایده و نگاه نو، رعایت نکات ویرایشی و نگارشی، قالب مناسب و مرتب وبلاگ و تعداد بازدیدکنندگان اعلام شده است.
داوطلبان برای ثبت نام می‌توانند پس از دانلود فرم ثبت نام و تکمیل آن را به آدرس info@tanvir.ir ارسال کنند.
به برگزیدگان مسابقه، جوایز نفیسی اهدا و همچنین به تمام شرکت کنندگان در همایش لوح یادبود تقدیم می‌شود.
زمان اعلام نتایج این مسابقه  13 آبان ماه سال جاری اعلام شده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول