اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

پیروی از رهبری رمز پیروزی ایران است

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: رمز پیروزی ایران در مقابل دسیسه‌ها و توطئه‌های شرق و غرب، پیروی از ولایت فقیه و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است.

پیروی از رهبری رمز پیروزی ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین صادق عابدین صبح امروز در مراسمی که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس معادلات قدرت‌های بزرگ را در جهان به ویژه در منطقه به خطر انداخته است.
عابدین خاطرنشان کرد: جنگ تبلیغاتی، سیاسی، روانی، محاصره اقتصادی و بلوکه کردن دارایی‌ها تهدیدهای نظامی و تحریم‌های اقتصادی، دسیسه‌های دشمنان قسم خورده ایران اسلامی بوده که با مقاومت و ایثارگری رزمندگان به شکست و اضمحلال انجامیده است.
استاندار فارس اضافه کرد: اهداف دیگر استکبار راه‌اندازی جنگ داخلی بود که این ترفند نیز با درایت حکیمانه امام امت و مقام معظم رهبری بی‌نتیجه ماند.
عابدین افزود: رژیم صدام در خلال جنگ تحمیلی بارها پیمان و مقررات بین‌المللی را کنار گذاشت و با حمله به اماکن مسکونی و غیرنظامی اصولی‌ترین معادلات جهانی را با بی‌تدبیری بر هم زد.
وی تصریح کرد: صدام در خلال جنگ تحمیلی به کمک کشورهای فرانسه، شوروی، چین، آمریکا، آلمان و کمک مالی کشورهای منطقه تبدیل به پنجمین قدرت نظامی جهان شده بود.
وی اضافه کرد: حمله به پایانه‌ها و چاه‌های نفتی و کشتار 300 مسافر بی‌پناه هواپیما و تحریم‌های تسلیحاتی و نقض پیمان حقوق بشر از دیگر ترفندهای شوم استکبار علیه ایران اسلامی بوده است.
عابدین در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه دفاع مقدس هویت دینی و ملی ایران است، گفت: نیروهای سپاه، ارتش و بسیج با دست خالی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح مقاومت و ایستادگی کرده و حتی یک وجب از خاک میهن اسلامیمان به دست دشمن نیفتاده است.
استاندار فارس اظهار داشت: رمز پیروزی ایران در مقابل دسیسه‌ها و توطئه‌های شرق و غرب پیروی از ولایت فقیه و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است.
وی دستیابی ایران به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای صنایع هوا و فضا، دارو و نانو از دیگر موفقیت‌های انقلاب اسلامی ایران بعد از دوران دفاع مقدس بوده است.
فرمانده سپاه فجر استان فارس در ادامه این مراسم طی سخنانی گفت: دوران دفاع مقدس یادآور عشق، ایثار، توکل و مجاهدت خالصانه رزمندگان است.
غلامحسین غیب پرور خاطرنشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس پاک‌ترین انسان‌های روی زمین به مدد اسلام آمدند و با فدا کردن جان خود درخت انقلاب را آبیاری کردند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول