اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس:

پیروی از رهبری در جبهه اصولگرایی همیشگی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش در مجلس گفت: پیروی و اطاعت از رهبری در جبهه اصولگرایی یک امر همیشگی و ضروری است.

پیروی از رهبری در جبهه اصولگرایی همیشگی است
علی‌اصغر حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز مهم‌ترین عامل ماندگاری و موفقیت روزافزون انقلاب اسلامی را اتحاد و پیروی از رهبری عنوان کرد و اظهار داشت: اتحاد و پیروی مردم از رهبری همواره نقشه‌های دشمنان اسلام را برهم ریخته است و مسئولان در عرصه خدمتگزاری با جهت‌گیری در مسیر خدمت‌رسانی به مردم بر این اتحاد و انسجام افزوده‌اند.
وی افزود: تفکر اصولگرایی گفتمان ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است و در این راستا خدمت‌گزاری به مردم یکی از اهداف و اولویت‌های کاری این جبهه است.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین شاخصه اصولگرایی پایبندی به اصل ولایت فقیه و خدمت‌رسانی خالصانه به مردم در راستای حفظ شعارها و آرمان‌های امام (ره) و انقلاب اسلامی است.
حسنی افزود: فتنه 88 و سکوت خواص برای عدم تحقق اهداف نظام بود و مردم بصیر و آگاه با پیروی از مقام معظم رهبری فتنه دشمنان اسلام و نظام را در هم شکستند و راه را برای خدمتگزاری هرچه بیشتر دولت‌مردان باز کردند و امروز دولت باید در راستای اعتماد مردم گام‌های موثری در راستای آبادانی و رشد و توسعه بخش‌های مختلف بردارد.
وی با اشاره به آغاز کار دولت نهم و دهم بیان کرد: گفتمان اصولگرایی در سال‌های اخیر با خدمت‌گزاری و عدالت‌گستری در راستای حفظ شعار انقلاب اسلامی و توجه به مصالح کشور از راه مقاومت در برابر دشمنان و حضور در بین مردم و رسیدگی به مشکلات آنان بیش از گذشته به چشم می‌خورد و مجلس هشتم همواره در راستای تقویت همین رویه گام‌های موثری برداشته است.
این نماینده مجلس تصریح کرد: یکی از برکات انقلاب و نظام مقدس اسلامی ایران و گفتمان اصولگرایی این است که دولت‌مردان با حضور در کنار اقشار مختلف مردم از نزدیک به مشکلات آنان رسیدگی می‌کنند و در جریان مسائل و مشکلات مردم قرار می‌گیرند.
نایب رئیس مجمع نمایندگان استان فارس ابراز داشت: انسجام و اتحاد میان اصولگرایان بسترسازی برای خدمت صادقانه به مردم را هموارتر می‌کند و خدمت‌رسانی به مردم همواره گفتمان اصولگرایان بوده است.
حسنی اضافه کرد: مجلس نهم باید از حضور نیروهای معتقد به اصول  و پایبند به شعارهای انقلاب اسلامی استقبال کند تا مجلسی کارآمد و تلاشگر در خط ولایت و رهبری داشته باشیم و نیروهای ارزشی باید به دور از فضاسازی‌های سیاسی و تحمیلی و با حسن نیت و سعه صدر وارد انتخابات آینده شوند و زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنند.
این نماینده مردم فارس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز کار استاندار جدید این استان افزود: در گفتگوهای اخیر با استاندار فارس بحث اتحاد و رسیدگی به امور مردم از مهم‌ترین خواسته‌های نمایندگان و مسئولان اجرایی بوده است و انتظار می‌رود در همین راستا قدم‌های موثری برداشته شود.
علی‌اصغر حسنی اظهار داشت: استاندار فارس در راستای برگرداندن آرامش به این استان عملکرد خوبی داشته است و استفاده از نیروهای ارزشی و کارآمد از جمله خدمات ماندگار وی در فارس است که امیدوار هستیم این رویه با مشورت با نماینده ولی فقیه، روحانیت، نخبگان، نیروهای ارزشی و نمایندگان مجلس برای به ثمر رساندن اهداف نظام ادامه داشته باشد.
وی افزود: در استان پهناور فارس بدون اتحاد و وحدت نیروهای خدمتگزار نمی‌شود به مشکلات مردم رسیدگی کرد و سهم‌خواهی و جناح بازی‌های سیاسی در بین مسئولان فارس نباید هیچ جایگاهی داشته باشند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول