اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناطق نوری خبر داد:

راه‌اندازی دهکده فناوری در مازندران

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: دهکده فناوری و تحقیقات در استان مازندران احداث می‌شود.

راه‌اندازی دهکده فناوری در مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، احمد ناطق نوری در مراسم کلنگ‌زنی گازرسانی به 24 روستای منطقه چمستان در دهستان میان‌بند با مرکزیت روستای بنفشه‌ده بیان داشت: دو پروژه زیربنایی در منطقه برای ما مهم بود که در دست اقدام است و با پایان یافتن آن کار زیرساختی روی دست مانده نداریم.
وی اظهار داشت: راه و گاز پروژه‌های مهم زیربنایی ضروری و اولویت‌دار منطقه بود که در بحث راه پیمانکاران مشغول کار هستند و محور نور ـ چمستان ـ آمل تنها محور فرعی است که در حال تعریض و چهاربانده شدن است.
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در بخش گازرسانی گفت: 40 روستای منطقه چمستان از نعمت گاز بی‌بهره بود که با کلنگ‌زدن گازرسانی به 24 روستای دهستان میانبند در نخستین روز از هفته دفاع ‌مقدس بخش مهمی از کار انجام می‌شود.
ناطق ‌نوری افزود: برای 16 روستای باقیمانده نیز ظرف یک ماه آینده با گرفتن پیمانکار کلنگ‌زنی خواهد شد و تا قبل از سال بخش اعظمی از آن افتتاح می‌شود.
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در این مراسم از شرکت آبفار نور خواست تا درباره مشکلات آب شرب منطقه از نظر کمی و کیفی بررسی‌های لازم معمول و اقدامات مورد نیاز در رفع مشکل انجام دهد.
عضو هیئت رئیسه مجلس در ادامه از اخذ مجوز تاسیس و راه‌اندازی دهکده فناوری و تحقیقات در منطقه خبر داد و گفت: موضوع فناوری و تحقیقات مورد تاکید مقام معظم رهبری است را در منطقه راه‌اندازی خواهیم کرد. 
  انتهای ‌پیام/ص20 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول