اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مهاباد خبر داد:

احداث پست 63 کیلوولت برق در مهاباد

خبرگزاری فارس: شهردار مهاباد از صدور مجوز احداث پست 63 کیلوولت برق توسط بخش خصوصی در شهر مهاباد خبر داد.

احداث پست 63 کیلوولت برق در مهاباد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان غلامحسین خاکسار، شهردار شهر مهاباد از توابع شهرستان اردستان، در جلسه بررسی مسائل و مشکلات این شهر به سختی بالای آب شرب مهاباد که از یک حلقه چاه تامین می‌شود اشاره کرد و اظهار داشت: در این راستا مجوز حفر دو حلقه چاه جدید صادر شده است و در حال پیگیری برای حفر چاه هستیم.
وی به صدور مجوز احداث پست 63 کیلو ولت برق توسط بخش خصوصی در شهر مهاباد اشاره کرد و گفت: پس از فعال شدن نمایندگی اداره برق در شهر مهاباد، بسیاری از مشکلات شهروندان مرتفع شده است.
شهردار مهاباد خواستار روشنایی میدان ورودی و زیرگذر شهر مهاباد شد و افزود: اصلاح شبکه برق مهاباد باید در دستور کار اداره برق قرار بگیرد.
وی در ادامه به مشکلات فراوان کشتارگاه این شهر و صرف هزینه‌های زیاد برای راه‌اندازی و نگه‌داری آن اشاره کرد و گفت: مسافت زیاد این کشتارگاه تا شهر مهاباد سبب آسیب دیدن جدی این کشتارگاه شده است.
خاکسار به هم‌پوشانی خطوط تلفن 125 آتش‌نشانی مهاباد با اردستان اشاره کرد و افزود: عدم وجود اتاق فرمان در مرکز شهرستان و شهر اردستان سبب ایجاد این مشکل شده است و در حال حاضر اگر فردی در جاده ترانزیت نزدیک مهاباد یا در داخل شهر مهاباد با تلفن همراه شماره 125 آتش‌نشانی مهاباد را بگیرد، آتش‌نشانی اردستان پاسخ می‌دهد که این موضوع سبب تأخیر در امدادرسانی به افراد شده است.
وی به مشکل آب‌رسانی به شهرک شهید عبدالله‌زاده مهاباد اشاره کرد و گفت: در گذشته توسط شهرداری مبلغی برای اجرای خدمات در این شهرک از مردم اخذ شده که این مبلغ صرف پرداخت حقوق کارکنان شهرداری شده است و در حال حاضر به دلیل هزینه بالای اجرای آب‌رسانی به این شهرک با توافق با اداره آب و فاضلاب شهری، پرداخت هزینه اجرای آب‌رسانی به این شهرک توسط شهرداری به صورت اقساط صورت خواهد گرفت تا مشکل مردم حل شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول