اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی؛

ایستگاه 63 کیلوولت کیاکلای مازندران به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: در چهارمین روز از هفته دولت، ایستگاه 63.20 کیلو ولت کیاکلا به بهره‌برداری رسید.

ایستگاه 63 کیلوولت کیاکلای مازندران به بهره‌برداری رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، بعدازظهر امروز، ایستگاه 63.20 کیلوولت کیاکلا با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران و مسئولان شهرستانی با هزینه اجرایی 8 هزار و 500 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.
به گزارش فارس، این پروژه برای بهبود ولتاژ برق مشترکان منطقه کیاکلا و کاهش تلفات فوق توزیع و نیز تامین برق مستمر با یک دستگاه ترانسفورماتور به ظرفیت 15 مگاولت آمپر، یک دستگاه فیدر ترانسفورماتور 63 کیلوولت، یک دستگاه فیدر ترانسفورماتور 20 کیلوولت ورودی و چهار دستگاه فیدر 20 کیلوولت خروجی که توان تغذیه چهار خط 20 کیلو ولت را دارد، احداث شد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با تقدیر از تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهرستان قائمشهر و کیاکلا در تامین بودجه احداث این پروژه اظهار داشت: توسط توزیع برق مازندران یک خط دو مداره از قائمشهر تا کیاکلا و نیز پست برق مرکز قائمشهر که خروجی‌هایش کمک بسیاری در تامین و جلوگیری از قطع برق قائمشهر دارد، ایجاد شد.
منوچهر جعفری با بیان اینکه در دولت نهم و دهم خدمات بسیاری به مناطق محروم صورت گرفت، خاطرنشان کرد: 17 میلیارد ریال هزینه اجرایی پروژه‌هایی است که در هفته دولت جاری در استان مازندران در حال بهره‌برداری است.
نماینده شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان نیز با بیان اینکه در حال حاضر در استان‌های مازندران و گلستان 3 هزار و 250 مگاوات قدرت نیروگاهی نصب شده است، اظهار داشت: بزرگترین نیروگاه مازندران در نکا و در استان گلستان در علی آباد نصب شده است.
محمد معرفت افزود: تاکنون 123 ایستگاه با طول خطوط بیش از 5 هزار و 700 کیلومتر در این دو استان ایجاد شد.
وی تصریح کرد: در سال جاری 2 هزار و 723 مگاوات برق در زمان اوج مصرف برق در استان‌های مازندران و گلستان مصرف شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول