اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

بصیرت تنها راهکار ایستادگی در برابر دشمن است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: ارتقای بصیرت در جامعه تنها راهکار ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمن است.

بصیرت تنها راهکار ایستادگی در برابر دشمن است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای سپاه و بسیج این استان اظهار داشت: فرهنگ ایثار، گذشت و معنویت آن سال‌ها باید به نسل جدید منتقل شود که برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در همین راستا و با همین رویکرد اجرایی می‌شود.
وی بر ضرورت ترویج و نهادینه ‌کردن فرهنگ دفاع مقدس، ایثار، فداکاری و شهادت در جامعه به ‌ویژه برای نسل‌های پس از جنگ تاکید کرد و افزود: در این راستا باید قبل از هر چیز نسل جوان از رشادت‌ها و فداکاری‌های طلایه‌داران فتح و پیروزی آشنا شده و ویژگی‌های فرهنگ دفاع مقدس برای آنان به بهترین شکل تشریح شود.
نکونام از دوران هشت سال دفاع مقدس به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای تاریخ معاصر کشور یاد کرد و گفت: این رخداد باید برای نسل امروز بازگو شود و جوانان با مشخصات خاص این دوران بیشتر آشنا شوند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هفته دفاع مقدس یادآور دلاورمردی‌ها و رشادت‌های جوانان این مرز و بوم در راستای حفظ اسلام و انقلاب نوپای اسلامی و یادآور عزم راستین ملت و خاطره خوش روزهای انقلاب و جنگ است.
وی با اشاره به دستاوردهای جنگ هشت ‌ساله ایران، گفت: از مهم‌ترین دستاوردهای دوران دفاع مقدس، تقویت ایمان ملتی بود که پس از یک دوره طولانی سرسپردگی در برابر طاغوت می‌خواست با اتکا به قدرت ایمان روی پای خود بایستند.
نکونام خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس ملت ایران بود که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تثبیت و ریشه‌های آن را پایدار و عمیق‌تر کرد و فرهنگ غنی دفاع مقدس یک ارزش دینی و ملی است.
وی از فرهنگ غنی دفاع مقدس به عنوان یک ارزش دینی و ملی نام برد و گفت: فرهنگ غنی دفاع مقدس باید به عنوان یک فرهنگ دینی و ارزشی به نسل‌های جوان جامعه منتقل شود تا رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام و شهدای دفاع مقدس همیشه زنده و جاویدان بماند.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: شهدای ما در این جنگ هشت ‌ساله با تأسی از شهدای کربلا بی‌نام و نشان رفتند و نگذاشتند به اسلام عزیز لطمه وارد شود.
وی از شهدا به عنوان وارثان حقیقی انقلاب اسلامی نام برد و افزود: امنیت کنونی جامعه مرهون خون مطهر شهداست.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول