اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مهرماه جاری؛

نگارخانه شهر بیرجند افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان رفاهی تفریحی شهرداری بیرجند از افتتاح نگارخانه شهر بیرجند همزمان با اختتامیه نمایشگاه جشنواره ملی عکس بیرجند در قاب ایران در مهرماه جاری خبر داد.

نگارخانه شهر بیرجند افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا قلاسی‌مود ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به برگزاری جشنواره ملی عکس بیرجند در قاب ایران اظهار داشت: از مرداد ماه امسال در سایت‌ها و مطبوعات استان و کشور اطلاعات مربوط به جشنواره را اعلام کردیم تا عکاسان استان و کشور که مایل به شرکت در این جشنواره هستند حضور پیدا کنند.
وی ادامه داد: در این راستا 400 نفر از عکاسان استان خراسان جنوبی و سایر استان‌های کشور در این جشنواره شرکت کردند.
سرپرست سازمان رفاهی تفریحی شهرداری بیرجند افزود: در مرحله نخست این جشنواره اردوی استانی با حضور 70 نفر از عکاسان استان برگزار و در مرحله بعد از سراسر کشور عکاسان در قالب گروه‌های مختلف و اصحاب رسانه و تعدادی عکاسان کشوری که رتبه بین‌المللی داشتند برگزار شد.
قلاسی‌مود گفت: این جشنواره طی مدت سه روز برگزار شد که عکاسان از نقاط مختلف شهر و آثار تاریخی عکس‌های مورد نظر خود را تهیه و به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.
وی از ارسال 2 هزار عکس توسط عکاسان به دبیرخانه جشنواره ملی عکس بیرجند در قاب ایران خبر داد و افزود: این عکس‌ها در دبیرخانه جشنواره با حضور سه داور از خارج از استان بازبینی می‌شوند که در حال حاضر در مرحله بازبینی قرار دارند.
سرپرست سازمان رفاهی تفریحی شهرداری بیرجند افزود: عکس‌های برتر جشنواره انتخاب و در اختتامیه مصادف با نمایشگاه آثار جشنواره نمایش داده می‌شوند.
قلاسی‌مود با اشاره به اینکه این جشنواره ثمرات خوبی در آینده برای شهر بیرجند دارد، افزود: این جشنواره یک حرکت پایه‌ای است که می‌تواند تأثیرات فرهنگی و سیاسی در سطح جامعه بگذارد.
وی با اشاره به اینکه این جشنواره برای نخستین بار در خراسان جنوبی برگزار می‌شود، افزود: این حرکت قابل ستایش و مسیر سختی است و باید تا پایان راه از برکات خوب این جشنواره استفاده لازم را ببریم.
سرپرست سازمان رفاهی تفریحی بیرجند با بیان اینکه نگاه این جشنواره نگاه عکاسی شهری بود، افزود: تمام سعی ما این است که شهرستان بیرجند رو به ترقی رود و آنچه برای خراسان جنوبی منصف است در قالب تصاویر منتخب، انتخاب شده و در کتابی منتشر شود.
قلاسی‌مود یادآور شد: رسانه‌ها در حمایت از این جشنواره می‌توانند نقش مهمی ایفا کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول