اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قاینات:

امنیت جامعه مرهون مجاهدت رزمندگان است

خبرگزاری فارس: فرماندار قاینات گفت: امنیتی که امروز در جامعه شاهد آن هستیم به دلیل مجاهدت و ایثارگری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

امنیت جامعه مرهون مجاهدت رزمندگان است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامعلی حبیبی‌منش پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در چنین روزی کشور ما در عین ناتوانی‌های نظامی و اقتصادی و مالی و محاصره‌های شدید از سوی تمام استکبارگران مورد هجوم قرار گرفت و به سرکردگی فردی مستبد و خائن به ملت‌های مسلمان جنگ آغاز شد.
وی افزود: در این روز صدام با شلیک گلوله به سمت ایران حمله را آغاز کرد و قول داد ظرف یک هفته در تهران سخنرانی کند.
فرماندار قاینات گفت: اما با حمایت‌های بی‌دریغ ملت بزرگ ایران و شهادت‌طلبی جوانان این مرز و بوم و تاسی از سرور و سالار شهیدان و رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی توانستند هشت سال در مقابل استکبار ایستادگی کرده و برای همیشه کشور را بیمه کند.
حبیبی‌منش ادامه داد: امروز در سراسر جهان کشوری نیست که در فکر و خیال خود نقشه حمله به ایران را داشته باشد حتی آمریکا در حمله نظامی به عراق همه فکر می‌کردند به ایران حمله می‌کند ولی عملی نشد زیرا به اقتدار، وحدت، یکپارچگی و شهادت‌طلبی جوانان این مرز و بوم و در راس آنها رهبری نظام دشمن حتی خیال تجاوز را در خودش نمی‌پروراند.
وی افزود: امروز ملت بزرگ و متدین شهرستان قاینات جمع شده‌اند تا پیروزی رزمندگان را جشن گرفته و به خانواده‌های شهدا این افتخار بزرگ جوانانشان را تبریک بگویند.
فرماندار قاینات عنوان کرد: امروز اعلام می‌کنیم در پرتو تلاش و مجاهدت این بزرگواران شاهد آسایش و امنیت و پیشرفت این کشور هستیم.
حبیبی‌منش تصریح کرد: روزی هیچ کشوری در جهان حاضر نبود با کشور ما قرارداد امضا‌ کند ولی امروز با وجود فشار آمریکا برای انعقاد قرارداد و ارتباط با ایران کشورها صف کشیده‌اند و روز‌به‌روز مردم ایران شاهد پیشرفت و ترقی کشور هستند.
وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن در صدد است ملت را از عملکرد نظام مایوس کند امام مردم بزرگوار با مشاهده پیشرفت‌ها روز‌به‌روز به نظام امیدوارتر می‌شوند و دنیا دارد از کشور ما الگو می‌گیرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول