اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

صدام آرزوی فتح 3 روزه ایران را به گور برد

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: صدام آرزوی فتح ایران را در سه روز به گور برد و استکبار جهانی نیز چنین تفکری را برای همیشه به بایگانی سپرده است.

صدام آرزوی فتح 3 روزه ایران را به گور برد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید‌حسین صابری پیش از ظهر امروز با صدور پیامی به مناسبت سالگرد گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: سالگرد هفته دفاع مقدس ایام مظلومیت، حضور، وحدت، همدلی، ولایتمداری، ایثار، استقامت، پایداری و پیروزی اسلام بر کفر و الحاد است که برای همیشه در اذهان این ملت به یادگار مانده و برای همیشه تجلی حقیقی پیدا می‌کند.
وی با تبریک این ایام غرورآفرین به امت شهیدپرور ایران اسلامی و استان اردبیل، سلحشوران، رزمندگان، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی آورده است: امت مسلمان، متحد و شهیدپرور، نسل جوان و آینده‌ساز؛ در 31 سال قبل در چنین روزی صدام افلقی و دشمن زبون با حمایت استکبار بر ایران اسلامی حمله کرد و به خیال خام خود قصد داشت سه روزه خرمشهر را فتح کند و در پایان هفته در تهران مصاحبه مطبوعاتی برگزار و ایران را به خاک خود ملحق کند، زهی خیال باطل که لطف خداوند و هدایت‌های امام راحل و حضور مردم بر این آرزو خط بطلان کشید.
این مسئول ادامه داده است: رشادت و ایثارگری رزمندگان اسلام اعم از ارتشی، سپاهی، بسیجی، ژاندارمری، شهربانی و عشایر سلحشور با تکیه بر وحدت اسلامی و رهبری امام راحل در جبهه‌ها سبب شد تا صدام آنچنان سیلی از این ملت بخورد که تا سال‌ها نتواند از این شکست کمر راست کند و از جای برخیزد.
صابری متذکر شده است: در سایه اتحاد و انسجام، وحدت و همدلی، همراهی و ایثار و شهادت، شجاعت و مقاومت و پایداری این ملت آنچنان افتخاری آفرید که در تاریخ این کشور بی‌نظیر است و حتی اجازه نداد ذره‌ای از خاک این کشور در دست غاصبان باقی بماند.
وی دفاع مقدس را در تاریخ جنگ‌های دنیا بی‌نظیر توصیف و خاطرنشان کرده است: امروز همه این ارزش‌ها و شایستگی‌ها مبنای بیداری اسلامی قرار گرفته و می‌رود که با فتح همه کشورها پرچم اسلام را با رهبری ولایت فقیه در تمام عالم به اهتزاز درآوریم و نشان دهیم که این انقلاب زنده و بالنده است.
استاندار اردبیل پایان این پیام آورده است: این افتخارات بر ملت ایران به ویژه خانواده‌های شهدا گوارا باد که تحت لوای ولایت رهبر معظم انقلاب اسلامی تا آخرین نفس از همه این دستاوردها حفاظت و حراست می‌کنند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول