اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه چهارمحال و بختیاری:

حمله به ایران خودکشی دشمن است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: تعرض به خاک ایران یک خودکشی برای ابرقدرت‌هاست چراکه امروز ایران در اوج اقتدار و عظمت است.

حمله به ایران خودکشی دشمن است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عباس عباسی پیش از ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای سپاه و بسیج این استان دفاع مقدس را دستاورد انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار داشت: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن و جانفشانی دلاورانه است.
وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس، گفت: فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ غدیر و عاشورا و زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) است، چراکه تلاش، کوشش و مجاهدت خالصانه تمام رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس نهفته است.
عباسی ادامه داد: هشت سال دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن منشأ غرور ملی پایان‌ناپذیری برای مردم سلحشور ایران شد و موجب شد که توطئه مشترک شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی‌های اسلام و انقلاب و کشور تبدیل شود.
معاون هماهنگ کننده سپاه چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: هشت سال دفاع مقدس جزو تاریخ شکوهمند ایران اسلامی است که کانون بیداری جهان و چراغ هدایت و روشنگری است که در این سرزمین روشن شده و سایر نقاط جهان را تحت تاثیر قرار داده است.
وی با تأکید بر اینکه رشادت‌های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد، گفت: هشت سال دفاع مقدس نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می‌توان هر دشمن خیره سری را ناکام کرد.
عباسی حفظ روحیه بسیج را تداوم‌بخش راه سرخ شهادت دانست و گفت: دشمنان و کوته‎نظران در زمان آغاز جنگ ایران تصور می‌کردند که می‎توانند در این نبرد نابرابر غالب و ملت ایران را شکست دهند.
وی اضافه کرد: دشمنان در این نبرد ملت ایران را در حد و اندازه خوشان ارزیابی کرده، بر همین اساس در این نبرد شکست خوردند، چراکه بر روی سرمایه عظیم مردمی و روحیه بسیجی ملت ایران ذره‌ای حساب نکرده بودند.
عباسی وقوع انقلاب ایران و هشت سال دفاع مقدس را در ایجاد بیداری اسلامی در منطقه موثر برشمرد و گفت: دفاع مقدس الگوی مناسب برای سایر مردم آزادیخواه جهان گردیده است، به طوریکه رهبر فقید انقلاب و در ادامه رهبر معظم انقلاب به‌عنوان آموزگار حقیقی برای باروری انقلاب به فرزندانش معنی انقلابی بودن را آموزش دادند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه چهارمحال و بختیاری با تأکید براینکه جهان به‌واسطه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در حال بیداری است، گفت: در حال حاضر انقلاب تونس، بحرین، لیبی، برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است.
وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) در بیداری اسلامی نقش بسیار موثری دارد، خاطرنشان کرد: دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس ابهت شرق و غرب را شکسته و موجب شد تا اهداف زمان‌بندی رژیم صهیونیست در راستای گسترش این سرزمین از نیل تا فرات در هم پیچیده شود.
عباسی تعرض به خاک ایران را یک خودکشی سیاسی برای ابرقدرت‌ها دانست و گفت: امروز ایران در اوج اقتدار و عظمت قرار گرفته و با برخورداری از بسیاری از تجهیزات نظامی توان رویارویی با ابرقدرت‌های شرق و غرب را به دست آورده است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول