اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب قهرمانی‌های ذوب آهن دلیل غیر‌فوتبالی دارد؛

ابراهیم‌زاده: در فوتبال، ما به دنبال حمایت از یکدیگر نیستیم

خبرگزاری فارس: سرمربی ذوب آهن اصفهان گفت: یکی از دلایلی که در فوتبال پیشرفت نمی‌کنیم این است که به دنبال حمایت از یکدیگر نیستیم.

ابراهیم‌زاده: در فوتبال، ما به دنبال حمایت از یکدیگر نیستیم
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، منصور ابراهیم‌زاده شامگاه چهارشنبه در کنفرانس خبری پس از بازی با شاهین بوشهر با گلایه از مسئولان هیئت فوتبال استان بوشهر اظهار کرد: برای تمرین در بوشهر به ما زمین ندادند و از ما پول خواستند، این درحالیست که هرگاه شاهین به اصفهان آمده ما بهترین زمین را در اختیار آن‌ها قرار داده‌ایم.
وی با ابراز گلایه از برخورد تماشاگران با وی اضافه کرد: من از خانواده شاهین هستم، اما برخورد خوبی ما نشد، بطوریکه دو نفر در پشت نیمکت ذخیره 90 دقیقه به من توهین کردند؛ بوشهری‌ها مردم خوبی هستند و در مسابقات لیگ فوتبال آسیا در فصل گذشته همواره به ما امیدواری دادند که ما به فینال آسیا می‌رویم.
ابراهیم‌زاده با اشاره به این بازی تصریح کرد: بازی در مقابل این هواداران پرشور و گرمای هوا سخت بود، اما من از بازیکنانم تشکر می‌کنم، هرچند ما در این بازی ماچادور، حدادی، و قاضی را در اختیار نداشتیم.
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان در ارتباط با داوری این بازی نیز گفت: فغانی داور خوبیست، اما سئول اینجاست چرا در بازی‌ها وقتی بازیکنان با آن صحبت می‌کنند به آن بازیکنان اخطار می‌دهد.
وی عنوان کرد: تاکنون هفت بازی انجام داده‌ایم که چهار بازی را دو داور قضاوت کرده‌اند، بنابراین لازم است هیئت داوران در مورد چینش داوران دقت بیشتری داشته باشند.
ابراهیم‌زاده با بیان اینکه آرزو می‌کنم این هواداران را در اصفهان داشته باشیم، گفت: در یک صحنه از بازی برخورد داور به گونه‌ای بود که حسین ماهینی که از بازیکنان با شخصیت ماست هم از عملکرد داور عصبی شد.
وی با گلایه از عدم برگزاری کنفرانس خبری قبل از این بازی در ارتباط با غیبتش در کنفرانس خبری بازی پرسپولیس با ذوب آهن نیز گفت: یک روز قبل از این بازی خبرنگاران صدا و سیما از تمرین پرسپولیس تصویر خبری گرفتند ولی به تمرین ما نیامدند و وقتی تصویر تمرین پرسپولیس پخش شد، در کنار آن تمرینات مربوط به سال گذشته ما را پخش کردند.
سرمربی ذوب آهن اصفهان اضافه کرد: در لیگ هفتم، نهم و دهم در مجموع 115 بازی ذوب آهن تنها چهار بازی را آقای رفیعی قضاوت کرد، اما در شش بازی در این فصل دو بازی را ایشان قضاوت کرد، من مشکلی با ایشان نداشتم، اما معتقدم کمیته داوران در این موارد دقت بیشتری داشته باشد.
ابراهیم‌زاده در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چرا ذوب آهن همیشه نائب قهرمان می‌شود، گفت: همیشه برای اولی تمرین می‌کنیم، طرفدار کم داریم، اما دوستدار زیاد داریم، هر جا که می‌رویم به خاطر فوتبال تشویقمان می‌کنند.
وی ادامه داد: در فصلی که 26 هفته ذوب آهن صدر جدول بوده اما در پایان فصل سوم می‌شود این موضوع را باید در مسائل غیر‌فوتبالی جست‌وجو کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول