اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کرمان:

اختلاس 3000 میلیاردی کشور را ملتهب کرده است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: با وجود گروه‌های انحرافی و دیگر مسائل در کشور، اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی فضای کشور را ملتهب کرده است.

اختلاس 3000 میلیاردی کشور را ملتهب کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله سید یحیی جعفری شامگاه چهارشنبه در گردهمایی ائمه جمعه استان کرمان در بخش جبالبارز اظهار داشت: سال جاری مسائل مهمی را پیش رو داریم که نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از آنها است.
وی بیان کرد: آنچه در مرحله اول مورد توجه رهبری قرار دارد، حضور حداکثری مردم در انتخابات است.
جعفری با اشاره به حضور بیش از 40 میلیون نفری مردم در انتخابات ریاست جمهوری افزود: یک عده شیرینی این مسئله را به کام ملت تلخ کردند.
وی با بیان اینکه همه سران فتنه را می‌شناسند، بیان داشت: نباید تنگ‌نظر و انحصارطلب باشیم، باید قانون را در همه موارد مدنظر قرار داده و هر فردی را که شورای نگهبان مورد تأیید یا مردود دانست، بپذیریم.
امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه نباید فضای خفقان‌ ایجاد کنیم که کسی جرأت اظهارنظر نداشته باشد، گفت: برای حضور حداکثری مردم در انتخابات باید مطابق قانون عمل کرد، زیرا عده‌ای قصد ضربه ‌زدن به بدنه نظام را دارند و اقدام به جوسازی‌ها و ایجاد التهاب در جامعه می‌کنند.
جعفری با اشاره به اینکه اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی فضای کشور را ملتهب کرده است،‌ اظهار داشت: این مسئله باید با بصیرت، آرام یابد.
وی انتقاد سازنده و با رعایت ادب و حرمت را مؤثر دانست و خاطرنشان کرد: دولت و مجلس نیز با یکدیگر تعامل داشته و مراقب گروه‌هایی که هیچ صداقتی در کار آنها نیست، باشند.
جعفری با اشاره به اینکه بعضی گروه‌ها ادعا کردند با تصاحب مجلس نهم کارهای جدیدی انجام می‌دهند، عنوان کرد: باید سعی کنیم تا در این دوره حضور مردم همانند انتخابات گذشته باشد.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: مردم به روحانیت اعتماد ویژه‌ای دارند، لذا ائمه جمعه باید با منطق سخن گفته و احساسات مردم را در نظر بگیرند.
جعفری بیان کرد: دشمن هزاران شبکه و سایت را برای تخریب و شکست اهداف جمهوری اسلامی و جنبش‌های اسلامی منطقه راه‌اندازی کرده است.
وی افزود: جرج بوش در گذشته از خاورمیانه جدید و بزرگ سخن می‌گفت و امر به فضل الهی شاهد شکل‌گیری خاورمیانه‌ای جدید و ضدآمریکایی هستیم.
جعفری تصریح کرد: مردم منطقه بیدار شده‌اند و با بیداری اسلامی شاهد سقوط دیکتاتورها و دست‌نشانده‌های آمریکا در منطقه هستیم.
وی راه رسیدن به پیروزی کامل این ملت‌ها را الگوبرداری از انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم به زودی شاهد تشکیل دولت‌هایی باشیم که مردم ضداستبداد، ضداستکبار، مسلمان و بر اساس فقه اسلام عمل کنند.
جعفری بیان کرد: توطئه‌ها زیاد و انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی با دیگر دوره‌ها متفاوت است، محور گفته‌ها و سخن‌ها باید قانونی و طبق رأی شورای نگهبان باشد.
وی خواستار حضور گسترده مردم در انتخابات شد و اظهار داشت: نباید توقع داشته باشیم، همه کاندیداها در حد اعلای علم و دانش باشند، باید به مردم هشدار داد.
جعفری با بیان اینکه افراط و تفریط هر دو مخرب هستند، افزود: باید به نظر رهبری و مراجع تقلید دقت داشت.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول